اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فیس بوک 6500 صفحه گروه های شبه نظامی را حذف کرد

فیس بوک با هدف کاهش درگیری های اجتماعی و تنش های فزاینده در آمریکا 6500 صفحه متعلق به گروه های شبه نظامی در این کشور را حذف کرده است.

فیس بوک 6500 صفحه گروه های شبه نظامی را حذف کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، فیس بوک صفحاتی را از این شبکه اجتماعی حذف کرده که متهم به ترویج جنبش های اجتماعی حامی نظامی گری هستند.

پیش از این فیس بوک صفحات متعلق به برخی جنبش های نظامی و گروه های حامی تئوری توطئه مانند QAnon را نیز از پلتفرم خود حذف کرده بود. مدیران فیس بوک گروه های یادشده را به هرج و مرج طلبی و اقدامات غیرقانونی نیز متهم کرده اند.

صفحات حذف شده در مجموع متعلق به بیش از 300 سازمان خطرناک و مروج نظامی گری بوده اند و به گفته برایان فیشمن مدیر امور ضدتروریسم و سازمان های خطرناک فیس بوک، حذف آنها با بررسی و دقت زیاد صورت گرفته است.

فیس بوک ماه گذشته به علت عدم حذف صفحات مربوط به برخی واکنش های نظامی به اعتراضات مردم کنوشا در ایالت ویسکانسین آمریکا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این در حالی بود که صفحات یادشده بارها توسط کاربران گزارش شدند. زاکربرگ علت این مساله را خطای عملیاتی دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول