اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برق‌رسانی به دو روستای سربیشه و چشمه‌قاسم در شهرستان کوهرنگ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح برق‌رسانی به روستاهای کشور و محرومیت‌زدایی، اهالی دو روستای سربیشه و چشمه‌قاسم از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ از نعمت برق برخوردار شدند.

برق‌رسانی به دو روستای سربیشه و چشمه‌قاسم در شهرستان کوهرنگ

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه 99.3 درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: دو روستای سربیشه و چشمه‌قاسم از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ با صرف 11 میلیارد ریال اعتبار از طریق اتصال به شبکه سراسری برق‌دار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود : این روستاها با احداث سه هزار و 401 متر شبکه فشار متوسط، سه هزار و 519 متر شبکه فشار ضعیف و نصب  سه دستگاه ترانسفورماتور kva25 برق‌دار شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 741 روستا در استان چهارمحال وبختیاری از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: برق‌رسانی به روستاهای دور افتاده با توجه به ظرفیت کشاورزی و فعالیت‌های تولیدی این مناطق زمینه‌ساز توسعه اقتصادی، اجتماعی و ... خواهد بود.

فرهزاد گفت: روستای سربیشه دارای 10 خانوار و روستای چشمه‌قاسم پنج خانوار است.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول