اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

پایان «تونل وحشت» در گالری امامزاده هاشم جاده هراز

وزیر راه و شهرسازی گفت: گالری امامزاده هاشم در جاده هراز که بیشتر به تونل وحشت شبیه بود، با بهسازی، به‌روز سازی و آراستگی، امروز برای عبور راحت مردم آماده شد.

پایان «تونل وحشت» در گالری امامزاده هاشم جاده هراز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم محمد اسلامی اظهار داشت: روز جهانی سالمند است و این روز را به سالمندان عزیز کشور تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد:‌ پروژه‌های راهداری استان تهران شامل 7 پروژه امروز افتتاح شد، من از وضعیت راه‌های استان به شدت شاکی بودم و مطالبه‌گری سنگینی از مدیر کل راه و شهرسازی استان و رئیس سازمان راهداری داشتم و شبانه‌روزی نبود که به آنها پیام ندهم، به هر حال استان تهران با این حجم انبوه تردد جاده‌ای نیازمند افزایش ظرفیت جاده‌ای است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:‌ در دو پایه کارهای توسعه‌ای در استان تهران به عنوان قطب بزرگ جمعیت و صنعتی دنبال شد که اولین آن ظرفیت جاده‌ها بود، منطقه یک آزادراه تهران -شمال افتتاح شد، محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه بهسازی و گسترش ظرفیت شد و بدین ترتیب مردم در این جاده‌ها به صورت ایمن و روان حرکت می‌کنند.

اسلامی اضافه کرد: ادامه آزاد راه همت تا کرج و آزاد راه کنار گذر جنوبی تهران در قالب راهسازی استاندارد و مدرن انجام شد.

وی اظهار داشت: آزادراه کنار گذر جنوبی تهران به طول 157 کیلومتر تا پاییز امسال افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش نگهداری و بهبود وضعیت قطعه پل سیمان تا پل شهرک واوان در اتوبان قم از نظر من مردود بود که گسترش ظرفیت انجام شد.

اسلامی افزود: با توجه به توسعه ری و شهرستان‌های همجوار در استان تهران، ضرورت دارد ترافیک محلی از ترافیک عبوری جدا شود.

وی بیان کرد:‌ تقاطع غیرهمسطح شهر قدس و بهسازی جاده هراز انجام شد، همچنین گالری امامزاده هاشم که به تونل وحشت شبیه بود بهسازی، به روزرسانی و آراسته شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول