اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

استانداری تهران آماده اختصاص منابع داخلی برای پروژه‌های زیرساختی و حمل‌‌ونقلی استان تهران‌

استاندار تهران با بیان اینکه حمل و نقل در توسعه اقتصاد کشورها مؤثر است، گفت: ما آماه‌ایم از محل منابع داخلی برای پروژه‌های زیرساختی و حمل و نقلی استان تهران اختصاص دهیم.

استانداری تهران آماده اختصاص منابع داخلی برای پروژه‌های زیرساختی و  حمل‌‌ونقلی استان تهران‌

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم انوشیروان محسنی ‌بندپی، استاندار تهران، اظهار داشت: توفیقی بود که مراسم امروز در روز جهانی سالمند و در آسایشگاه کهریزک برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ 10 درصد جمعیت کشور سالمند هستند و در استان‌های گیلان، مازندران و تهران، جمعیت سالمندان بیشتر است.

استاندار تهران گفت: امروز پروژه‌هایی افتتاح شد که در حوزه‌ حمل و نقل است، حمل و نقل از اجزای مهم اقتصاد ملی است و نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشورها دارد.

محسنی بندپی اظهار داشت: ‌ایمن سازی جاده‌ها در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امروز با تکمیل کمربند دوم تهران، آزادراه تهران- شمال، ادامه بزرگراه همت و تقاطع غیرهمسطح شهر قدس، مشخص شد که در این دوره، سرعت بالایی در پروژه‌های راهداری داریم.

وی تاکید کرد: ‌استانداری تهران آماده است مشکلات مالی را از محل منابع داخلی تا اندازه‌ای رفع کند و این منابع برای پروژه‌های زیرساختی استان تهران اختصاص یابد تا استان تهران با جمعیتی بیش از 14 میلیون نفر در ایمن سازی محورهای مواصلاتی شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول