اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

رئیس شورای شهر سنندج گفت: سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است و در نقاط مختلف سنندج شهرداری کارهای عمرانی گسترده‌‌ای را در دست اقدام دارد.

سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، غریب سجادی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی گسترده در سنندج، گفت: سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است و تا جایی که در توان مدیریت شهری بوده کارهای عمرانی را انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: گرچه کارهای عمرانی زیادی در استان انجام شده اما سنندج از محرومترین مناطق ایران است.

وی عنوان کرد: سنندج به نسبت سایر شهرهای ایران دارای درصد بالایی حاشیه نشینی و بیکاری تحصیلکرده‌ها است و نیاز است توجه بیشتری به این شهر شود.

رئیس شورای شهر سنندج عنوان کرد: به عنوان نماینده رهبری از شما درخواست می‌شود کمک رسان دستگاههایی باشید که می‌توانند به مردم و رفع مشکلات آنان کمک کنند و تامین کننده رفاه و‌آسایش مردم باشنند.

سجادی با بیان اینکه دستفروشی از مشکلات سنندج است و توقع مردم از ما جمع کردن دستفروشان است، افزود: برخورد با دستفروشان راه حل رفع مشکلات دستفروشان و زیباسازی چهره شهر نیست و نیاز است دستگاههای اجرایی نیز همکاری کنند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها فشارهای زیادی به مردم وارد کرده اما با اراده و قوت کارهای زیادی انجام داده‌ایم، اعلام کرد: انتظار می‌رود در مدیریت شهری مسوولان یار و یاور شورای شهر و شهرداری باشند.

وی اضافه کرد: در سنوات قبل شاهد تأثیرگذاری زیادی نبوده‌ایم و شاید عده‌ای دوست ندارند نقاط مثبت را ببینند و می‌خواهند در ذهنیت مردم اثرگذار باشند و عده‌ای هم با آمار غلط مشکلات را سرپوش می‌گذارند در حالیکه باید مشکلات را مطرح کرد تا رفع شود.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: مردم سنندج و کردستان مردمان قدرشناسی هستند و هر مسوولی که قدمی برای آنان بردارد قدردانی خواهد بود.

سجادی گفت: کردستان از لحاظ بافت قومی و مذهبی نیازمند توجه ویژه‌ای است و باید پتانسیل‌های فرهنگی و مذهبی در این استان به ویژه شهر سنندج مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول