اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

پرواز اربعین نداریم

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه پروازی برای انتقال مردم و زائران به عراق در ایام اربعین نداریم، گفت:‌ اگر موردی هم باشد، پروازی برای جابه‌جایی هیأت‌های 2 دولت است.

پرواز اربعین نداریم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این مراسم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران درباره پروازها به عراق اظهار داشت: ‌هیچ پروازی به عراق در ایام اربعین طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا نداریم.

وی ادامه داد: اگر پرواز موردی هم باشد برای انتقال هیأت‌های دولت‌های ایران و عراق است و هیچ فروش بلیتی در این مسیر نداریم.

وزیر راه و شهرسازی درباره آورده‌های متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون 140 هزار نفر آورده داشته‌اند.

اسلامی درباره رفع نقاط پرحادثه در جاده‌‌های کشور اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون 257 نقطه پرحادثه با همکاری پلیس راهور شناسایی شده است که 147 نقطه رفع شد و مابقی تقاطع غیر همسطح است که نیاز به جذب اعتبار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول