اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

کاهش 10 درصدی تلفات تصادفات در جاده‌های استان تهران/اختصاص 50 میلیارد تومان برای روکش راه‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: در 5 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تلفات سوانح رانندگی در جاده‌های استان تهران 9.8 درصد کاهش داشت.

کاهش 10 درصدی تلفات تصادفات در جاده‌های استان تهران/اختصاص 50 میلیارد تومان برای روکش راه‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای 7 پروژه در حوزه‌های راهداری، بهسازی راه‌ها، ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، اظهار داشت: امروز 7 پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اعتبار جمعا 160 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد:‌آزادراه کنار گذر جنوبی تهران (آزادراه غدیر) ادامه آزادراه همت تا کرج و منطقه یک آزادراه تهران- شمال، تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و روان‌‌سازی عبور و مرور در استان ایجاد کرد ضمن آنکه رینگ آزادگان خلوت‌تر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی پیگیری زیادی در حوزه پروژه‌های راهداری استان تهران دارند، گفت: در کمربندی دوم تهران وضعیت مسیر مناسب نبود، جاده بهسازی،‌آسفالت و جداسازی شد همچنین گالری امامزاده هاشم را بهسازی و منظره آرایی کردیم.

نوروزی اضافه کرد: دو تقاطع بزرگ بهسازی شد، تقاطع شهرقدس و تقاطع جاده سیمان بهسازی شد، خط لوله نفت هم از آنجا عبور کرده بود که مشکلات آن نیز رفع شد.

وی بیان کرد: امسال 50 میلیارد تومان درحوزه روکش راه‌ها در محورهای مختلف استان هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: منظره‌آرایی جاده‌های استان تهران دنبال شد و در محورهای هراز، فیروزکوه و دماوند کارهای خوبی انجام شد.

نوروزی با بیان اینکه در استان تهران دو سوم تلفات رانندگی درون شهری و یک سوم برون شهری است، گفت: در 5 ماهه اول امسال نسبت به سال 98 معادل 9.8 درصد کاهش تلفات سوانح رانندگی در جاده‌های استان تهران داشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول