اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رونق اقتصادی را نتیجه ریسک‌پذیری و تلاش کارآفرینان/جهش تولید تنها با بها دادن به تولیدکنندگان قابل تحقق است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی ، رونق اقتصادی را نتیجه ریسک‌پذیری و تلاش کارآفرینان عنوان کرد و گفت: کارآفرینان اینک در جبهه اقتصادی فعالیت می‌کنند و کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی آنان را یاری می‌دهند،از این‌رو کارآفرینان در شرایط کنونی که کشور ما تحت تحریم و فشار اقتصادی شدید قرار دارد، جهادگران امروزی هستند.

رونق اقتصادی را نتیجه ریسک‌پذیری و تلاش کارآفرینان/جهش تولید تنها با بها دادن به تولیدکنندگان قابل تحقق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حسین فتحی امروز در شبستر بااشاره به اینکه زحمات صادقانه تولیدکنندگان در ایجاد امنیت غذایی قابل تقدیر است، اظهار داشت: با استفاده از تمام بضاعت برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارآفرینی جهت تولید و تثبیت اشتغال استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آنها و معرفی به‌عنوان الگو به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و ترویج برگزار می‌شود.

فتحی، وظیفه همگان را در سال جهش تولید مضاعف خواند و افزود: رویه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قبال جامعه کارآفرینی و کارفرمایی، رعایت اصل تفاهم و تعامل در کنار اجرای موازین و مقررات قانونی است تا جامعه کار و تولید در وضعیت تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی دشمنان، نقش خود را در استمرار استقلال اقتصادی کشور به خوبی ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رونق اقتصادی را نتیجه ریسک‌پذیری و تلاش کارآفرینان عنوان کرد و گفت: کارآفرینان اینک در جبهه اقتصادی فعالیت می‌کنند و کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی آنان را یاری می‌دهند، از این‌رو کارآفرینان در شرایط کنونی که کشور ما تحت تحریم و فشار اقتصادی شدید قرار دارد، جهادگران امروزی هستند.

وی متذکر شد: امروزه کارآفرینان با تلاش و همت خود اقتدار و شکست‌ناپذیری اقتصادی کشور ما را به دنیا نشان داده و قدرت ایران را به رخ دشمنان کشیده‌اند.

فتحی، تجلیل از کارآفرینان را حرکتی نمادین برای قدردانی از کار آنها در عرصه اقتصادی و اشتغال عنوان و بیان داشت: سرمایه‌گذاران و کارآفرینان نعمت‌های اصلی کشور هستند. با توجه به عدم برگزاری همایش سالانه جشنواره امتنان که امسال به شرایط بیماری کرونا مقدور نگردید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی، نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژی داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی که قادر است، رشد اقتصادی را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول