اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برنامه‌های هفته ملی کودک گلستان با شعار «آینده را باید ساخت»/ اجرای برنامه‌های امسال هفته‌ملی کودک ‌به‌صورت مجازی

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

برنامه‌های هفته ملی کودک گلستان با شعار «آینده را باید ساخت»/ اجرای برنامه‌های امسال هفته‌ملی کودک ‌به‌صورت مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب‌نسب از برگزاری بیش از 120 برنامه‌فرهنگی‌، هنری‌، ادبی‌، علمی و اسلامی در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های امسال هفته ملی کودک با توجه به همزمانی با اربعین حسینی محتوای عاشورایی و حسینی خواهد داشت و با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان بیشتر برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.
مدیرکل کانون گلستان هفته ملی کودک را فرصتی مناسب برای نشان دادن اهمیت کودک و دوران کودکی به عموم مردم و به ویژه مسئولان استانی دانسته و اظهار داشت: تحقق شعار «آینده را باید ساخت» نیازمند عزمی جدی، توجه به نیازهای واقعی کودکان و تغییر نگرش مسوولان نسبت به حقوق کودکان است.
وی همز‌مانی هفته ملی کودک و اربعین را فرصتی برای اشاعه فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار داشت: برنامه‌های امسال با توجه به اربعین حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است که رعایت حرمت روزهای سوگواری مذهبی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌ها در اولویت خواهد بود.
رجب‌نسب افتتاح سه مرکز علمی با عناوین پارک شگفتی‌ها، مرکز نجوم، راه‌اندازی مرکز تخصصی فیلم و انیمیشن در گرگان و دو فروشگاه عرضه‌ی محصولات فرهنگی در شهر گرگان و گنبدکاووس، بهره‌برداری از مرکز فرهنگی هنری کانون کردکوی، مسابقه ادبی هنری دنیای بدون کرونا در گنبدکاووس، گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان برگزیده و پخش از رسانه ملی و قصه بازی اسباب بازی‌ها در گرگان از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هفته ملی کودک خواهد بود.

وی«آی قصه قصه قصه» در آزادشهر، نمایشگاه آثار مجازی در دوران کرونا مرکز مینودشت، رنگین کمان کودکی کانون رامیان، سرزمین قصه‌های گمیشان، مسابقه مزه ناب کتاب آق‌قلا، بهترین سربند علی‌آبادکتول، بادبادک آرزوهای کودکانه کتابخانه سیار مرزی داشلی‌برون، مسابقه نقاشی فراز خیال کتابخانه سیار شهری گرگان، شعرخوانی و دکلمه‌خوانی کانون بندرگز و ... را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هفته ملی کودک اعلام کرد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول