اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تخلف است

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و همهٔ نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی به ارباب‌رجوع، باید با ماسک انجام شود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تخلف است.

ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در کارگروه نظارت و ارزیابی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اداری و دولتی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: کرونا بیماری خطرناک و بسیار پیچیده‌ای است که کمترین سهل‌انگاری، بیشترین خسارت‌های جانی را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: باید همه بدانند که ابتلا به ویروس کرونا تهدیدی جدی به شمار می‌رود و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی امکان سرایت و ابتلا به آن برای همگان امکان‌پذیر است که در این راستا می‌طلبد تا به‌منظور حفظ سلامت خود و دیگران به رعایت پروتکل‌ها اهمیت دهیم.‌

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی بوده و باید بدانیم که عدم رعایت بهداشت و به خطر انداختن جان خود و همنوعان، علاوه بر مجازات قانونی، عقاب اخروی را نیز به دنبال خواهد داشت و علاوه بر پاسخگویی در دنیا، در آخرت نیز در پیشگاه خداوند گرفتار خواهد بود؛ چراکه همه باید مراقب جان و مال خود و دیگران باشند.

سعدالدین بیان کرد: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط کارکنان، تخلف اداری محسوب می‌شود و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری باید دراین راستا ورود جدی کنند.

 وی تصریح کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا در جامعه الگو باشند و مدیران باید با کارکنان متخلف بدون تعارف برخورد قاطع و جدی کنند. ‌

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه بدون برنامه و مشارکت گسترده آحاد جامعه نمی‌توان از کرونا به‌سلامت گذر کرد، تأکید کرد: نظارت‌ها باید گسترش یابد و ارائه گزارش‌های مردمی در پیگیری تخلفات بسیار تأثیرگذار است.

‌سعدالدین عنوان کرد: استفاده از ماسک باید در جامعه همه‌گیر شود و عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن موارد بهداشتی تخلف است.

وی با بیان اینکه وخامت حال بیماران در موج سوم کرونا نسبت به موج نخست بیشتر است، گفت: ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و همهٔ نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی به ارباب‌رجوع، باید با ماسک انجام شود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تخلف است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان افزود: در استان سمنان نیز مانند سایر استان‌های کشور، تاکنون تعدادی از مبتلایان بر اثر بیماری کرونا فوت کروده‌اند که امید است با رعایت مسائل بهداشتی شاهد کاهش آمار مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

سعدالدین بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مختص دستگاه‌های دولتی نبوده و همه اقشار مردم اصناف و بازاریان و مراکز خرید و ... باید رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص اجرای دورکاری همچنان به قوت خود باقی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی بنا به شرایط مقتضی در دستگاه نسب به اجرای قوانین دورکاری اقدام کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان اضافه کرد: عدم برگزاری جلسات حضوری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی اماکن و دستگاه‌های اجرایی و استفاده الزامی از ماسک در دستور کار قرار گیرد.

سعدالدین با بیان اینکه نظارت، پیگیری و تذکر، همواره حائز اهمیت است، بازرسی و نظارت‌ها می‌بایست تشدید شود، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف نباید تعطیل شود؛ ولی روش‌های مقابله با ویروس باید تغییر کند و با حساسیت بیشتری مقابله صورت گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول