اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیش‌بینی صید ۱۵ تن ماهی از دریاچه سد تنگاب فیروزآباد

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد گفت: صید ماهی در دریاچه سد تنگاب فیروزآباد آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۵ تن ماهی از این دریاچه صید و روانه بازارهای فیروزآباد و شیراز شود.

پیش‌بینی صید  ۱۵ تن ماهی  از دریاچه سد تنگاب فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سیدکاظم موسوی با بیان این که عملیات صید از اوایل مهرماه آغاز و به مدت دو ماه ادامه دارد، اظهار داشت: مجوز صید ماهی در دریاچه سد تنگاب برای شرکت تعاونی صیادی اتابکان شهرستان فیروزآباد صادر شد.

وی افزود: عملیات صید و استحصال ماهی به وسیله این شرکت، در قالب ۴ تیم دو نفره و با استفاده از قایق و تورگذاری صورت می‌گیرد.

سرپرست جهاد کشاورزی فیروزآباد ادامه داد: عمده ماهی پرورش‌ یافته در این دریاچه کپور و آمور است و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۵ تن ماهی از دریاچه سد تنگاب صید و روانه بازارهای فیروزآباد و شیراز شود.

موسوی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل صید و صیادی و اتمام فصل تخم‌ریزی ماهیان در سد تنگاب فیروزآباد و بر اساس مجوزهای صادر شده از سوی این مدیریت تعاونی‌ها فعالیت‌های صیادی خود تا اطلاع ثانوی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرده است.

وی بیان داشت: شهرستان فیروزآباد با دو سد تنگاب با ظرفیت ۱۵۰ میلیون مترمکعب آب که در حال بهره‌برداری از آن بوده و سد هایقر با ۹۹ در صد پیشرفت فیزیکی با ۲۳۰ میلیون متر مکعب در آینده نه چندان دور به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول