اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه همچنان بر مدار قرمز کرونا/ فرماندار: مصوبات ستاد کرونایی استانی لازم‌الاجرا است

فرماندار کرمانشاه مصوبات ستاد کرونای استانی را لازم‌الاجرا دانست و گفت: ۱۹ محدودیت در ستاد کرونای استانی مصوب شده که ابلاغ و پیگیری می‌شود.

کرمانشاه همچنان بر مدار قرمز کرونا/ فرماندار: مصوبات ستاد کرونایی استانی لازم‌الاجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌اله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: حال و هوای شهر کرمانشاه در زمینه شیوع ویروس کرونا، اصلا خوب نیست، وضعیت قرمز است.

وی با تاکید بر حضور فعال مردم در راستای مبارزه با این ویروس، گفت: وضعیت هم‌اکنون حساس است، برای عبور از وضعیت قرمز و قطع زنجیره انتقال باید همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار هم باشیم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: بیماری کرونا جدی است آمار بستری و مرگ‌ومیرها افزایش یافته، بهترین عامل برای قطع زنجیره انتقال خود مردم هستند که با استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی با تاکید بر عدم حضور در اجتماعات، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما برگزاری مراسمات ختم است، اگر برای جان خود، اقوام، بستگان و اطرافیان ارزش قائل هستیم از دیگران برای شرکت در مراسمات دعوت نکنیم، اگر رعایت نکنیم وضعیت بدتر می‌شود تعداد بستری و آمار مرگ و میز افزایش می‌یابد.

رنجبر مصوبات ستاد کرونایی استانی را لازم‌الاجرا دانست و گفت: ۱۹ محدودیت در ستاد کرونای استانی مصوب شده که ابلاغ و پیگیری می‌کنیم.

وی از تشدید نظارت‌ها بر این محدودیت‌های اعمال شده خبر داد و گفت: ۲۰۰ دستگاه تاکسی و هشت دستگاه اتوبوس تاکنون به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی توقیف شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول