اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شناسایی نیازمندان در سمنان/ نیازمندی‌ها در شهرستان‌های سمنان مشخص می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به شناسایی نیازمندان در این استان گفت: نیازمندی‌ها در شهرستان‌های سمنان مشخص می‌شود.

شناسایی نیازمندان در سمنان/ نیازمندی‌ها در شهرستان‌های سمنان مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن مسعودیان‌راد ظهر امروز در بازدید مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان از کمیته امداد استان و برنامه ملاقات عمومی با مددجویان زیرپوشش این مجموعه اظهار کرد: تلاش ما در حال حاضر برای شناسایی نیازمندان است و به‌صورت دقیق به این حوزه ورود کرده و قبل از تقاضای نیازمند، ما نیازمند را شناسایی خواهیم کرد.

او ادامه داد: نیازسنجی با فرمت‌های بسیار دقیق و معین، به‌روزرسانی شده و در راستای این مهم جمع‌آوری کمک‌ها و مساعدت‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: در بحث اکرام نیز کمک‌ها طبقه‌بندی‌شده و بر اساس نیازهای موجود مساعدت صورت می‌گیرد.

مسعودیان‌راد اضافه کرد: متوسط دریافتی ایتام در استان سمنان بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان است که این میزان دو برابر هدف‌گذاری کمک به ایتام در کشور است.

او ادامه داد: ما در استان استراتژی دقیق، مدون و تهاجمی علیه فقر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: امروز تمام شهرستان‌ها و شعبه‌های این مجموعه در استان، بر اساس فرم‌های نیازسنجی مدون و دقیق نسبت به احصای نیازمندی‌ها اقدام می‌کنند و جذب مساعدت‌ها و کمک‌ها هدفمند و بر این اساس صورت می‌گیرد.

مسعودیان‌راد بیان کرد: مردمی کردن امداد از طریق نیازسنجی دقیق و ایجاد شبکه‌های ارتباطی مردمی در روستاها از اهداف ما در این مجموعه است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۴/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول