اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان در نصب دوربین‌های نظارتی ضعیف عمل کرده است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: استان سمنان از نظر نصب دوربین‌های نظارتی در مراکز شهرستان‌ها به نسبت دیگر نقاط کشور ضعیف عمل کرده است.

سمنان در نصب دوربین‌های نظارتی ضعیف عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن اسلامی‌راد ظهر امروز در کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد:نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف در تمام شهرهای استان سمنان اجتناب‌ناپذیر است و مسؤولان مربوطه برای اجرای این طرح اقدام‌های لازم را انجام دهند.

او گفت: مسؤولیت راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی در مناطق شهری بر عهده شهرداری‌هاست و شهرداران استان سمنان این موضوع مهم را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تصریح کرد: از نظر امنیتی، خروج و حفاظت از مواد و مکان‌های حساس یا مراقبت‌های ویژه از این مکان‌ها با رعایت اصول پدافند غیرعامل در دستور کار شهرداری‌های استان باشد.

اسلامی‌راد اضافه کرد: استان سمنان از نظر نصب دوربین‌های نظارتی در مراکز شهرستان‌ها به نسبت دیگر نقاط کشور ضعیف عمل کرده است و رفع این نقیصه در مدیریت شهری با جدیت رفع شود.

ضدعفونی معابر شهری ادامه یابد

ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هم در این نشست  گفت: محور برنامه‌های پدافند غیرعامل، حفاظت از مردم و حراست از زیرساخت‌هاست که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداران به این مقوله توجه داشته باشند.

او گفت: ضدعفونی معابر شهری برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس بسیار مؤثر است و کارکنان شهرداری با جدیت به این موضوع مهم بپردازند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: شهرداری‌های استان در ماه‌های گذشته به معنای واقعی برای مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و به‌نوعی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در کنار جامعه پزشکی و درمانی هستند.

کارخایی بیان کرد: ترویج گفتمان پدافند غیرعامل با برنامه‌ریزی‌های اصولی در دستور کار شهرداری‌های استان باشد و شهرداران کمیته پدافند غیرعامل را در شهرداری‌ها فعال کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول