اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شیوع کرونا به‌شدت درآمد شهرداری‌ها را کاهش داد

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: شیوع کرونا ویروس به‌شدت درآمد شهرداری‌ها را کاهش داد و بار مالی قابل‌توجهی را به بار آورد.

شیوع کرونا به‌شدت درآمد شهرداری‌ها را کاهش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس آل‌بویه ظهر امروز در کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: اعتبار شهرداری‌های استان سمنان در اجرای طرح‌های مختلف برای ضدعفونی معابر عمومی قابل‌توجه نیست و مسؤولان مربوطه اعتبارهایی را برای مقابله با کرونا ویروس به شهرداری‌ها اختصاص دهند.

او گفت: شیوع کرونا ویروس به‌شدت درآمد شهرداری‌ها را کاهش داد و این ویروس منحوس بار مالی قابل‌توجهی را برای ضدعفونی معابر شهری، تبلیغات و فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به بار آورد.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: با تمام مشکلات اما شهرداری‌های استان تمام‌قد برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان تلاش خواهند کرد.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آموزش داده شود

رهبر، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان هم گفت: شهرداری‌های استان در ماه‌های گذشته همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا ویروس در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بودند.

او گفت: اطلاع‌رسانی شهرداری‌های استان در معابر شهری با محتوای پیام‌هایی با مضمون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار ارزنده و قابل‌تقدیر است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اضافه کرد: فرهنگ‌سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت در دستور کار شهرداری‌های استان باشد.

رهبر گفت: با توجه به اینکه کارکنان شهرداری‌ها در گندزدایی معابر شهری نقش غیرقابل انکاری دارند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کارکنان مجموعه‌های اداری و غیراداری شهرداری‌ها به‌طور مستمر آموزش داده شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول