اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساخت 7300 تخت بیمارستانی در کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم/ اعلام آمادگی برای ساخت بیمارستان ولی‌عصر

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به ساخت 7 هزار و 300 تخت بیمارستانی در 11 استان کشور از آمادگی این قرارگاه برای ورود به ساخت بیمارستان ولی عصر اراک در صورت نیاز وزارت بهداشت خبر داد.

ساخت 7300  تخت بیمارستانی در کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم/ اعلام آمادگی برای ساخت بیمارستان ولی‌عصر

سعید محمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طبق یک تفاهم‌نامه فی‌مابین قرارگاه سازندگی خاتم با وزارت بهداشت این قرارگاه 7 هزار و 300 تخت بیمارستانی در 11 استان کشور احداث خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 300 تخت تحویل شده و هفته گذشته بیمارستان پوست رازی تحویل داده شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: شتاب خوبی گرفتیم دوره ساخت به شدت کوتاه شده، قبلاً دوره ساخت بین 5 تا 20 سال بود، بیمارستان پوست رازی را ظرف 3 سال تکمیل کردیم و آمادگی را داریم که اگر از سمت وزارت بهداشت تقاضا شود در پروژه بیمارستان ولی‌عصر اراک نیز ورود کنیم.

محمد ادامه داد: قرارگاه خاتم علیرغم همه مشکلاتی که در نبود منابع مالی در کشور وجود دارد، کشور را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده و بیش از 285 پروژه در بخش‌های مختلف وزارتخانه‌های متعدد راه و شهرسازی، نیرو، صنعت و معدن، مخابرات و بهداشت و درمان را در استان‌های مختلف کشور در دست کار دارد که از روند خوبی برخوردار هستند.

وی گفت: تقریباً به صورت هفتگی پروژه افتتاح می‌کنیم، مدل‌های تأمین منابع مالی متنوعی را با دولت پیگیری می‌کنیم و صرفاً به نقدینگی اکتفا نمی‌کنیم، خدا را شکر روش‌ها جواب داده پروژه‌های خیلی بزرگ و مهم و استراتژیکی را قرارگاه درگیر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: اخیراً هم پروژه مهر خلیج فارس اولین پتروپالایشگاه را در بندرعباس با سرمایه‌گذاری خود قرارگاه و با عنوان اولین پتروپالایشگاه تمام ایرانی کلنگ‌زنی کردیم، تا پایان سال پروژه‌های زیادی را که در همه حوزه‌ها است به‌صورت هفتگی افتتاح خواهیم کرد و در استان مرکزی هم پروژه‌های زیادی هم در دست اجرا داریم و به‌مرور به بهره‌برداری می‌رسانیم.

محمد بیان کرد: تا به امروز چهار پروژه شهری را در زمان بسیار کوتاه در اراک تکمیل کردیم، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای 5 پروژه جدید با مبلغ 300 میلیارد تومان و به مدت 36 ماه به صورت طرح و ساخت امضا شد که می‌تواند در روان‌سازی ترافیک و حمل و نقل در سطح شهر اراک اثرات مثبتی بگذارد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول