اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گزارش خبرنگاران صداوسیما از گوشه‌وکنار دنیا/ از کمبود برخی اقلام ضروری در انگلیس تا متن و حاشیه مناظره انتخاباتی آمریکا

خبرگزاری صداوسیما مروری بر جدیدترین گزارش‌های خبرنگاران سرویس بین الملل این خبرگزاری از سراسر جهان در ۲۴ ساعت گذشته داشته است که برخی از این گزارش‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

گزارش خبرنگاران صداوسیما از گوشه‌وکنار دنیا/ از کمبود برخی اقلام ضروری در انگلیس تا متن و حاشیه مناظره انتخاباتی آمریکا

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، خبرگزاری صداوسیما مروری بر جدیدترین گزارش‌های خبرنگاران سرویس بین الملل این خبرگزاری از سراسر جهان در ۲۴ ساعت گذشته داشته است که برخی از این گزارش‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، همزمان با اوج دوم همه گیری ویروس کرونا و بازگشت برخی محدودیت‌ها به سراسر انگلیس برابر فروشگاه‌های زنجیره‌ای دراین کشور دوباره صف‌های طولانی تشکیل شده و برخی اقلام نیز کمیاب شده است.

 مردم نگران از کمبود‌های مشابه اوج اول همه گیری به قفسه‌های فروشگاه‌ها هجوم بردند و فروشگاه‌ها را با کمبود برخی اقلام ضروری بهداشتی و خوراکی مواجه کردند.در برخی فروشگاه‌ها مواد ضد عفونی کننده، شونیده‌ها، دستمال توالت، تخم مرغ و ماکارونی نایاب یا کمیاب شده است.مدیران برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون ازدا، ویتروز، تسکو و موریسونس اعلام کردند به علت هجوم مردم برای خرید اینترنتی شبکه فروش اینترنتی آن‌ها هم با مشکل مواجه شده است.انان به علت ناتوانی در تامین همه اقلام درخواستی مردم در خرید‌های اینترنتی از مشتریانشان عذر خواستند و اعلام کردند در نظر دارند محدودیت فروش برای اقلام پر تقاضا ایجاد کنند تا از کمبود‌های بیشتر جلوگیری شود.

 

بودجه فرانسه تحت تاثیر شدید کرونا

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دولت فرانسه در حالی کلیات بودجه سال ۲۰۲۱ خود را بسته که به گفته وزار این بودجه کاملا تحت تاثیر پیامد‌های بحران کرونا قرار دارد.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد فرانسه میزان کسری بودجه سال آینده حدود ۱۵۳ میلیارد یورو خواهدبود که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ میلیارد یورو افزایش می‌یاید.

 

متن و حاشیه و بازتاب‌های مناظره امروز آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، پایان دوئل تلویزیونی بایدن و ترامپ با این نظرسنجی همراه شد که ۶۹ درصد آمریکایی‌ها این مناظره را آزاردهنده خواندند. هر دو نامزد ۹۰ دقیقه یکدیگر را دروغگو خطاب کردند. ترامپ بار‌ها میان صحبت‌های بایدن آمد و آخرش این شد که تی شرت‌هایی با نشان «ساکت شو» و «وراجی نکن» فوری به بازار آمد. دو مناظره دیگر هم در روز‌های آینده بین بایدن و ترامپ در پیش خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول