اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اصابت 5 راکت دیگر به منطقه خدآآفرین و مصدومیت یک کودک+ جزئیات

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: پیش از ظهر امروز 5 راکت به روستای پرویزخانلو از توابع شهرستان خداآفرین اصابت کرده و منفجر شده‌اند.

اصابت 5 راکت دیگر به منطقه خدآآفرین و مصدومیت یک کودک+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به دنبال ادامه تنش‌های نظامی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در رابطه با مناقشه قره‌باغ پیش از ظهر امروز در پی این درگیری‌ها چند راکت به اراضی جمهوری اسلامی ایران برخورد کرده است، در این رابطه علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پیش از ظهر امروز پنج راکت به روستای پرویزخانلو از توابع شهرستان خداآفرین اصابت کرده و منفجر شده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از راکت‌ها داخل حیاط منزل مسکونی اصابت و موجب مجروح شدن کودک پنج ساله‌ای شده که این کودک سریعا به مراکز درمانی منتقل شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع فرماندهی مرزبانی استان به شدت به طرف‌های مقابل اعتراض کرده و تذکر داده‌اند و موضوع از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط در حال پیگیری است.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول