اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسئولان پاسخگوی مردم باشند

مسئول مدرسه علمیه منصویه شیراز گفت: مشکلات اخلاقی و اقتصادی از جمله مسائلی است که جامعه را تهدید می‌کند، از این رو مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

مسئولان پاسخگوی مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمن علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مورد مطالبه خواهی مردم هستند، اظهار داشت: مردم روحانیت را بنیانگذار نظام می‌دانند.

وی با تصریح اینکه امروز دو مشکل عمده جامعه را تهدید می‌کند، افزود: مشکلات اخلاقی و اقتصادی از جمله مسائلی هستند که جامعه را تهدید می‌کنند، از این رو مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اینکه مسئولان پاسخگوی مردم نیستند، گفت: مدیران کل باید در جلسات عمومی حاضر شوند، اما متاسفانه مسئولان در دسترس نیستند، این ها خادمی مردم را بلد نیستند، می‌خواهند آقایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با اشاره به اینکه مدیران کل در محافل عمومی حضور ندارند، اظهار داشت: بخشی از مشکلات هم به همین دلیل است، متاسفانه مدیران پاسخگو هم نیستند، لذا جامعه روحانیت ظرفیت ارزشمندی است که می‌تواند مسئولان را صدا زده و از آنان خدمت بخواهند.

وی درباره مشکلات اخلاقی سطح شهر نیز مطرح کرد: اکنون وضع مسائل اخلاقی جامعه خوب نیست، رفته رفته گناه و فساد رواج پیدا می‌کند و کسانی که نان نظام را می‌خورند کار نمی‌کنند، مسئولی که پول بیت المال را دریافت می‌کنند چرا کار نمی کند، تمام این مشکلات را پای روحانیت می‌نویسند.

مسئول مدرسه علمیه منصویه شیراز همچنین به وضعیت معیشتی طلاب نیز اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت معیشت طلاب هم بیشتر از مردم دچار مشکل شده است، دولت اعلام کرده زیر خط فقر ۱۰ میلیون تومان است، در حالی که حقوق استاد سطح عالی حوزه به دو میلیون تومان نمی رسد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول