اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روایت طلابی که کرونا گرفتند؛ اما کار رها نشد/ برگزاری یادواره شهدای روحانی در سمنان

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری یادواره شهدای روحانی در این استان خبر داد و گفت: برخی از طلاب در ماه‌های گذشته کرونا گرفتند؛ اما کار تغسیل و تکفین قربانیان کووید-19 رها نشد.

روایت طلابی که کرونا گرفتند؛ اما کار رها نشد/ برگزاری یادواره شهدای روحانی در سمنان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به تلاش‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا اظهار کرد: 70 طلبه و روحانی به‌منظور تغسیل و تکفین قربانیان کرونا در استان سمنان وارد میدان شدند.

او افزود: طلبه‌ها در استان سمنان در این زمینه آموزش داده شده بودند و با احترام ویژه‌ای در دوران کرونا، به خدمت‌رسانی به مردم اقدام کردند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: برخی از روحانیان با خانواده‌های قربانیان کووید-19 نیز همدردی کرده و در قرائت ادعیه و زیارت عاشورا و برنامه‌های آیینی هم وارد میدان شدند.

حسینی‌دیباجی ادامه داد: برخی از روحانیان و طلاب در این دوران به کرونا مبتلا شدند؛ اما کار رها نشد و تا آخر ایستادند. کرونا مشکلات زیادی به همراه آورد و خیلی به کشور آسیب زد؛ اما مردم دوست و دشمن خود را به‌خوبی شناختند.

او افزود: روحانیت اصیل و طلاب روحانی استان سمنان همواره در میدان حضور دارند و عیادت و سرکشی از جانبازان و خانواده‌های شهدای روحانی، حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و عیادت از بیماران کرونایی همواره در دستور کار قرار دارد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: ۱۴ عنوان برنامه در حوزه‌های علمیه به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است که تجلیل از ایثارگران، رزمندگان و جانبازان روحانی و جهادگران روحانی که در دوران کرونا تلاش‌های زیادی داشتند، به‌صورت متمرکز انجام می‌شود.

حسینی‌دیباجی بیان کرد: یادواره شهدای روحانی دوران دفاع مقدس و روحانیان شهید مدافع حرم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول