اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

خبر دستگیری عاملان حمله راکتی به فرودگاه اربیل تکذیب شد

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اخبار منتشر شده درباره دستگیری افراد مرتبط با حمله به فرودگاه اربیل را تکذیب کرد.

خبر دستگیری عاملان حمله راکتی به فرودگاه اربیل تکذیب شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق به خبرگزاری رسمی این کشور «واع» اطلاعاتی در خصوص حمله راکتی به فرودگاه اربیل ارائه کرد. 

طبق این گزارش، تحسین الخفاجی در ارتباط با حمله راکتی به فرودگاه اربیل گفت: «اظهاراتی که درباره دستگیری گروه تروریستی مرتبط با حمله راکتی به استان اربیل با خودروی کیا به عملیات مشترک نسبت داده شد، صحت ندارد».

فرماندهی عملیات مشترک عراق از رسانه‌ها خواست که در نقل اخبار از منابع رسمی دقت بیشتری داشته باشند و از شایعه‌پراکنی خودداری کنند.

روز گذشته، برخی منابع خبری به نقل از فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گزارش داده بودند که عاملان حمله به فرودگاه اربیل دستگیر شده‌اند.

چهارشنبه شب بود که منابع عراقی  گزارش دادند پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

 برخی منابع عراقی گزارش داده بودند، پس از اصابت راکت‌ها، بالگردهای آمریکایی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند بطوریکه گفته شد، آمریکایی‌ها در حال انتقال مجروحان هستند؛ با این حال منابع رسمی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عراق، فرماندهی عملیات مشترک روز گذشته خبر داده بود که یک گروه تروریستی فرودگاه اربیل را هدف حمله راکتی قرار داده‌ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول