اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شناخت، مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود/ دشمن از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیست

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز باید دشمنان را بشناسیم و اجازه ندهیم که به اهداف خود برسد، گفت: آنها نشان دادند که به امضاهای خود پایبند نیستند و بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کنند.

شناخت، مانع تحقق اهداف دشمن می‌شود/ دشمن از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های زنجان با اشاره به برگزاری نماز جمعه در فضای باز مصلی شهر اظهار کرد: همه تلاش اعضای ستاد نماز جمعه برگزاری نماز جمعه در شرایط بهداشتی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه موارد و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه رعایت می‌شود، تصریح کرد:  همه نمازگزاران با ماسک و سجاده و مهر شخصی در نماز جمعه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی تصریح کرد: سه چیز است که همه ما به آن نیاز داریم که یکی امنیت، دوم عدالت و سوم آسایش و سلامتی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در سایه امنیت است که همه کارها انجام می‌شود، ادامه داد: امنیت پایه عدالت و آسایش جامعه است و تحقق این امور در سایه امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نیروهای انتظامی چشم بیدار جامعه هستند، افزود: همه در سایه امنیت باید در راستای آسایش و امنیت جامعه تلاش کنیم و این امر با اقتدار میسر است.

وی با تشکر از ماموران انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت اجتماعی در جامعه به ویژه در ایام کرونایی تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی موجب امنیت در جامعه شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ۱۶ مهرماه یکی از روزهای ننگین حضور آمریکا در خلیج فارس است، تصریح کرد: در این روز نادر مهدوی به دست تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن برای این روزها برنامه دارد و مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۶ این هشدار را دادند، تصریح کرد: دشمن در زمینه‌های علمی و اقتصادی و اجتماعی برای کشورمان توطئه چینی کرده است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن ضربه زدن در زمینه‌های اقتصادی است، تصریح کرد: در این زمینه دشمن از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیست.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در زمینه جنگ سخت علیه کشورمان برنامه‌هایی دارد و آنرا اجرا هم کرده است، افزود: دشمن در زمینه جنگ سخت با تحمیل جنگ هشت ساله تلاش کرد به اهداف خود برسد که با وجود همه حمایت‌های شرق و غرب نتوانست کاری از پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیز دشمن تلاش دارد که به بازار کشورمان دست یابد تا بتواند بر آن تاثیر بگذارد، تصریح کرد: دشمن با بکارگیری نیروهای جدید و متخصص در زمینه ‌های مختلف تلاش دارد تا بر کشورمان تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که با ایجاد نا امنی در کشور خواسته‌های خود را بر کشورمان تحمیل کنند، افزود: در این زمینه همه تلاش خود را کردند اما در چند روز همه توطئه‌های آنها در سال‌های مختلف ۹۶، ۹۷ و ۹۸ توسط مردم ایران نقش بر آب شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در هر سه سال نیز مردم زنجان پیشگام و پیشتاز بودند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود از مردم زنجان به نیکی یاد کردند و فرمودند، اعتراض و انتقاد در جای خود، ولی باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنیم و این مردم زنجان بودند که پیشگام شدند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبری انقلاب فرمودند که امروز جنگ، جنگ اقتصادی است، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود امروز هر کس در زمینه اقتصادی تلاش کند جهاد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز باید دشمنان را بشناسیم و اجازه ندهیم که به اهداف خود برسد، تصریح کرد: آنها نشان دادند که به امضاهای خود پایبند نیستند و بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به زیارت اربعین گفت: مردم و هیأت‌های حسینی و بزرگ این شهر نشان دادند که تبعیت خود را انجام می‌دهند و هرگز بر خلاف آن عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رهبری فرمودند ملاک در پیاده روی اربعین تبعیت از ستاد کرونا است، تصریح کرد: باید از این دستور ولی فقیه تبعیت کنیم و آن عدم اجرای پیاده روی اربعین است.

وی با بیان اینکه مستحب است که زیارت اربعین در فضای باز برگزار شود، صریح کرد: مردم نشان دادند که در راه تبعیت از رهبری پیشگام هستند و در این زمینه هم حتما این گونه عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۸/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول