اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رویکرد جدید وزارت صمت، تفویض اختیارات به استان‌ها است

استاندار فارس گفت: رویکرد جدید وزارت صمت با توجه به شناختی که از ظرفیت‌های استان‌ها وجود دارد این است که باید تفویض اختیارات به استان‌ها صورت بگیرد تا بتوانیم مشکلات کشور را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنیم.

رویکرد جدید وزارت صمت، تفویض اختیارات به استان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت‌الله رحیمی ظهر امروز در دیدار وزیر صمت با نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: استان فارس نیازمند اختصاص اسکله است، از این رو انتظار می‌رود که ایمیدرو اسکله‌ای را در اختیار فارس قرار داده تا کاهش ۴٠ درصدی صادرات استان برطرف شود.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در کشور در جریان است، گفت: امید است با تلاش تمامی ارکان انقلاب مشکلات کشور را محدود کنیم.

رحیمی با تاکید بر اینکه استان فارس به علت دارا بودن ظرفیت‌های مختلفی نظیر کشاورزی، معادن، تولید گاز، دولومیت، سدیم کربنات و فولاد و … می‌تواند در کشور حائز اهمیت و تأثیر گذار باشد، ادامه داد: وزارت صمت اقدامات خوبی در خصوص تفیض اختیارات داشته اما امید است در این زمینه نیز شکوفایی‌های بیشتری صورت بگیرد.

استاندار فارس افزود: توجه به بازار و مدیریت قیمت‌ها در شرایط حاضر حائز اهمیت است و باید وزارت صمت توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشد تا با آموزش نیروهای فنی و متخصص در این حوزه نیز عاملی برای بهبود وضعیت جامعه در مدیریت بازارها شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به صنایع پایین‌دستی در استان‌ها به‌ویژه فارس، اظهار داشت: در فارس نیز با توجه به فعالیت‌های مختلفی که در خصوص فولاد صورت گرفته است باید شرایطی فراهم گردد که خوراک این صنایع در فارس تأمین شود.

رحیمی تاکید کرد: انتظار این است که فعالیت‌های ایمیدرو و ایدرو در استان فارس افزایش یابد و با ارائه دستورات لازم شرایط بهبود و افزایش خدمت رسانی به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول