اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور 744 هزار کارت ملی هوشمند در زنجان

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان از صدور ۷۴۴ هزار و ۶۲۴ کارت هوشمند برای متقاضیان در استان زنجان از ابتدای اجرای طرح هوشمندسازی کارت ملی تاکنون خبر داد.

صدور 744 هزار کارت ملی هوشمند در زنجان

سیدعلی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت‌نام و ارائه کارت ملی هوشمند به افراد یکی از فعالیت‌های اداره کل ثبت احوال است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان از صدور ۷۴۴ هزار و ۶۲۴ کارت هوشمند برای متقاضیان در استان زنجان از ابتدای اجرای طرح هوشمندسازی کارت ملی تاکنون خبر داد و گغت: کارکرد کارت هوشمند ملی در سال گذشته، ۶۸ هزار و ۳۶۳ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در شهریورماه سال‌جاری ۵ هزار مورد کارکرد کارت ملی هوشمند بوده است، افزود: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری کارکرد کارت ملی ۳۰ هزار و ۵۴۲ مورد گزارش شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه ۱۲ درصد از مردم استان زنجان فاقد کارت هوشمند ملی هستند، تاکید کرد: این افراد باید هرچه سریع‌تر برای دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان با اشاره به اینکه متقاضیان کارت هوشمند ملی می‌توانند به‌صورت اینترنتی با ورود به سامانه www . Ncr.ir پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند، افزود: این افراد پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر پیشخوان تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول