اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترافیک سنگین در محور هراز

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از ساعتی پیش سنگین و پرحجم گزارش شده و یک‌طرف بودن این محور تاساعت 24 ادامه دارد.

ترافیک سنگین در محور هراز

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علی‌رغم یک سویه شدن این محور سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد از محور هراز تا ساعت ۱۲ بامداد از شمال به جنوب و در محدوده آب اسک تا رودهن به صورت یک‌طرفه ادامه خواهد داشت.

فرمانده پبیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده و هموطنان بدون مشکل خاصی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی اضافه کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه مانند جاجرود، بومهن، رودهن و گیلاوند با ترافیک بیشتری همراه است و در چنین شرایطی توصیه می‌کنیم هموطنان با صبر و شکیبایی مسیر را طی کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان گزارش شده و عبور انواع وسایل نقلیه از این محورها بدون گره ترافیکی در جریان است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر و حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول