اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

گروه‎های جهادی با پیاده‌سازی مدل بسیج مردمی در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند

عضو گروه جهادی منتظران با اشاره به فعالیت نیروهای جهادی و بسیجی در مبارزه با کرونا گفت: گروه‎های جهادی با استفاده از مدل بسیج مردمی دوران دفاع مقدس در ایام شیوع کرونا خوش درخشیدند.

گروه‎های جهادی با پیاده‌سازی مدل بسیج مردمی در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند

حسنا جمشیدی عضو گروه جهادی منتظران ظهور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره استفاده از الگوی بسیج مردمی دوران دفاع مقدس گفت: مسلما نقش گروه‌های مردمی در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و امروز هم می بینیم گروه‌های مردمی مانند بسیج و گروه های جهادی با استفاده از این الگو همواره در بحران ها و مشکلات برای کمک به مردم پای کار بوده اند.

وی در ادامه افزود: وقتی یک مشکلی ایجاد می شود و حادثه ای در کشور اتفاق می افتد تمام مردم از هر قشر و گروهی پای کار هستند. شما در چنین زمانی در میان نیروهای بسیجی و جهادی از هر قشری می‌بینید و این خیلی امیدوار کننده و خوشحال کننده است.

جمشیدی تصریح کرد: ان‌شاءالله شرایطی فراهم شود که در چنین شرایطی همه مردم ما پای کار بیایند اما همین میزان از مردم هم که پای کار هستند بسیار دلم گرم کننده و خوب است.

این فعال جهادی در ادامه با اشاره به درخشش نیروهای جهادی و بسیجی در مشکلات و بحران‌های مختلف گفت: در طول سالهای گذشته و از زمانی که اردوهای جهادی برگزار می‌شود نیروهای جهادی و بسیجی همواره برای کمک به نیازمندان، محرومان و مردمی که به کمک نیاز دارند، پای کار بوده اند و در سخت ترین شرایط هم می بینیم که گروه های جهادی همانگونه که نیروهای بسیج مردمی در دوران جنگ تحمیلی به جبهه ها رفتند، وارد عرصه می‌شوند و بدون هیچ توقعی برای حل مشکل تلاش می کنند.

وی با اشاره به درخشش نیروهای بسیجی و جهادی در ایام شیوع کرونا، یادآور شد: در گذشته وقتی به اردوهای جهادی اعزام می شدیم متاسفانه گاهی حرف های ناخوشایند و ناجوانمردانه‌ای می شنیدیم اما زمانی که کرونا اتفاق افتاد کسانی که این حرف ها را می زدند دیدند نیروهای جهادی چقدر زیبا عمل کردند و جان خودشان را وسط گذاشته اند برای اینکه عزت این انقلاب و نظام حفظ شود و در کنار مدافعان سلامت هر کاری توانستند برای کمک به مردم انجام دادند.

جمشیدی با بیان اینکهگروه‎های جهادی با پیاده‌سازی مدل بسیج مردمی در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند،گفت: همه دیدیم وقتی کرونا به کشور وارد شد و در زمانی که همه بهت زده بودند و مشخص نبود چه کاری می شود انجام داد نیروهای جهادی چقدر زیبا وارد عرصه شدند و با انجام کارهایی مانند ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، تولید ماسک،گان و مواد ضدعفونی کننده و... صحنه های زیبایی را رقم زدند.

این فعال جهادی خاطرنشان کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس مردم از هر قشر و با هر تخصصی برای مبارزه با دشمن بعثی بسیج شدند، در زمان شیوع کرونا هم می دیدیم در میان نیروهایی که فعالیت خود را آغاز کرده بودند از دانشجویان پزشکی و پزشکان گرفته تا نیروهای جهادی متخصص و...  همه حضور داشتند و به مردم خدمت رسانی کردند، حتی در موضوع غسل فوت شدگان هم نگذاشتند مشکلی پیش بیاید و نشان دادند حرف‌هایی که درباره نیروهای جهادی گفته می‌شد نادرست بوده و بچه ها به خاطر عشقی که به انقلاب و نظام دارند به مناطق محروم می‌روند و به محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: الان هم که کرونا همچنان در کشور وجود دارد می‌بینیم که چگونه گروه های جهادی تا پای جان ایستاده اند و برای نابودی این ویروس منحوس تلاش می کنند.

عضو گروه جهادی منتظران اظهار داشت: زمانی که کرونا وارد کشور شد و در زمانی که همه بهت زده بودند و نظام مدیریتی مقداری به هم ریخته بود ما شاهد عملکرد درست نیروهای جهادی بودیم، ما حتی در تعطیلات نوروز هم پای کار بودیم و در درمانگاه ها و مراکز درمانی به مردم خدمت می کردیم، بسیاری از گروه های جهادی هم در حال تولید ماسک، گان، اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر و خیابانها و خدمت‌رسانی به مردم بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول