اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ هم به کرونا مبتلا شد

پس از ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش و گروهی از کارکنان کاخ سفید به کرونا، تست «کووید-19» مدیر ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا نیز مثبت اعلام شد.

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ هم به کرونا مبتلا شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه تحلیلی «پالتیکو» امروز (شنبه) گزارش کرد که تست کرونای «بیل استپین» مدیر ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نیز مثبت اعلام شد.

طبق این گزارش،‌ابتلای استپین به کرونا در حقیقت ضربه دیگری به تلاش‌های ترامپ برای انتخاب مجدد بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا به حساب می‌آید.

گروهی از افراد آگاه گزارش کردند که ابتلای استپین ۴۲ ساله به کرونا جمعه شب به وقت محلی مورد تأیید قرار گرفت و ظاهراً علائمی خفیف شبیه به آنفولانزا دارد و قصد دارد تا زمان بهبودی خود را قرنطینه کند.

طبق این گزارش، «جاستین کلارک» معاون مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ ظاهراً قصد دارد بر ستادهای انتخاباتی ترامپ در «آرلینگتون» ایالت ویرجینیا نظارت داشته باشد و استپین مجبور است از دور، به فعالیت خود ادامه دهد و تأکید کرده است همچنان کنترل بر ستادهای انتخاباتی ترامپ را انجام خواهد داد.

با ابتلای استپین به کرونا، تاکنون دستکم دو تن از مسئولان اصلی ستاد انتخاباتی ترامپ به این ویروس ناشناخته آلوده شده‌اند به طوریکه پیش از این اوایل روز جمعه به وقت محلی، ابتلای «رونا مک دانیل» رئیس‌ کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه آمریکا به کرونا تأیید شد.

پس از آنکه روز پنجشنبه هفته گذشته، تست کرونای «هوپ هیکس» مشاور کاخ سفید مثبت اعلام شد، مقام‌های ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ تست کرونا دادند که روز جمعه، تست کرونای ترامپ و همسرش مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش‌هایی از ابتلای دستکم ۹ تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید قرار گرفت.

بامداد امروز (شنبه) نیز رسانه‌های آمریکایی از انتقال رئیس‌جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی والتر رید خبر دادند و درمان وی در این بیمارستان آغاز شده است.

طبق گزارش پالتیکو، در حالیکه ترامپ در والتر رید بستری شده است، مشاورانش در تلاش برای ارزیابی مجدد طرح‌های خود برای ماه پایانی مبارزات انتخاباتی ترامپ برای انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ماه) هستند.

ستاد انتخاباتی ترامپ، برنامه گردهمایی‌های انتخاباتی روز جمعه فلوریدا و گردهمایی روز شنبه ویسکانسین را لغو کردند و و همچنین برنامه‌های هفته جاری در ایالات نوادا و آریزونا را نیز به تعویق انداخته‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول