اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلطانی‌فر: امیدوارم پرسپولیس راهی فینال شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.

سلطانی‌فر: امیدوارم پرسپولیس راهی فینال شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس ۵ قهرمان، اظهارداشت: دستاوردهای خوبی در رویدادهای مهم بین‌المللی مثل جام جهانی ۲۰۱۸، پیروزی‌های قابل توجه در بازیهای آسیایی جاکارتا و موفقیت همه رشته‌ها در سالهای اخیر در وزنه برداری، کاراته، بوکس، بسکتبال، والیبال، کبدی، تکواندو و ... به خاطر حمایت های دولت در شرایط سخت کسب شده است. با تامین منابع توانستیم در راستای حفظ وحدت ملی قدم برداریم.

وی افزود: همه باور دارند ورزش امروز موثرترین و سالم ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت مردم است. با این بحران کرونا، برخی مسابقات مثل لیگ قهرمانان و موفقیت‌ها باعث شده شادی به خانه‌های مردم بیاید. امیدوارم امروز هم پرسپولیس بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.

وزیر ورزش با اشاره به وضعیت مالی، عنوان کرد: به خاطر قیمت ارز، ورزش هم نمی‌تواند از ارز دولتی استفاده کند. مطمئن هستیم در ادامه عمر این دولت از حمایت‌های دولت برخوردار خواهیم بود. ما سال حساسی داریم. قرار بود المپیک مرداد امسال باشد که به تعویق افتاد. ورزشکاران ما در آمادگی بودند و با پیش‌بینی هایی که در ستاد داشتیم، حتما سهمیه‌ها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا می‌کرد. این تاخیر مشکلاتی برای همه کشورها از جمله ایران به وجود می‌آورد. نمی‌دانیم المپیک برگزار می‌شود اما امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

سلطانی‌فر یادآور شد: پایه و اساس موفقیت‌های ورزش مرهون تلاش همه فعالان عرصه ورزش، روسای فدراسیون‌ها، مدیران استان‌ها، کمیته المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران و همه بوده است به ویژه وحدتی که امروزه بین وزارت، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد. 

وی عنوان کرد: برای این مراسم و موزه خیلی‌ها زحمت کشیدند اما کار اصلی را آقای صالحی‌امیری انجام داد. خیلی‌ها می‌خواستند این کار را انجام دهند اما با محوریت صالحی‌امیری طرح اجرایی شده است. مدال‌ها امروز از خانه‌ها و فدراسیون‌ها به موزه آمده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول