اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرگ ۱۷ موتورسوار در جاده‌های کرمانشاه طی ۶ ماه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از مرگ 17 موتورسوار در جاده‌های کرمانشاه طی 6 ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد.

مرگ ۱۷ موتورسوار در جاده‌های کرمانشاه طی ۶ ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: تلفات موتورسواران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده و در ۶ ماهه سال ۹۸ نیز همین تعداد کشته شده داشتیم.

وی در عین حال از افزایش ۱۲ درصدی حوادث ترافیکی برای موتورسواران در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: تعداد مجروحان حوادث رانندگی برای موتورسیکلت سواران نیز ۲۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد: بیشترین حوادث برای موتورسواران به ترتیب در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، کرمانشاه، اورامانات و سنقروکلیایی روی داده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش میزان استفاده از کلاه ایمنی در میان موتور سواران باعث شد امسال علی‌رغم افزایش تعداد حوادث و تعداد موتورسیکت‌ها، شاهد افزایش تعداد فوت‌شدگان‌(۱۷ نفر) نباشیم.

حیدری در پایان از موتورسواران خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی نسبت به رفع نقص سیستم روشنایی خود به‌خصوص هنگام ترددهای شبانه اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول