اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» روی صحنه می‌رود

کارگردان نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» در شهر آبپخش گفت: داستان نمایش با محتوای تبیین علل بی تفاوتی مردم نسبت به امام، نوشته شده است.

نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» روی صحنه می‌رود

حسن بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت: در حال حاضر در شهر آبپخش،  مشغول تولید نمایش میدانی عاشورایی«نَــهَب» هستیم که ان شاءالله روزهای نهایی تولید را سپری می‌کنند، این اثر با محتوای تبیین علل بی‌تفاوتی مردم نسبت به امام، همراه با صحنه‌هایی پر از هیجان و جذاب  و با نمایش حوادث روز عاشورا، تولید شده است.

کارگردان نمایش میدانی عاشورایی «نَــهَب» در مورد تاریخ اجرای نمایش در شهر آبپخش که از  چه زمانی برگزار می‌شود ابراز داشت: این نمایش از ۱۶ مهرماه(شب اربعین )به مدت ۱۰ شب ساعت ۲۰:۳۰ در محل آرامگاه شهر آبپخش، در جوار قبور مطهر شهدای محله درواهی، برگزار می‌شود.

بحرانی در مورد اینکه در ایام کرونایی چگونه و با چه تمهیداتی، این نمایش برگزار خواهد شد گفت: تمام تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی(فاصله گذاری اجتماعی، ورود با ماسک و فضای آزاد و ضدعفونی صندلی‌ها و ...) صورت گرفته تا مردم عزیزمان با خیالی راحت به تماشای این اثر بنشینند.

کارگردان نمایش میدانی عاشورایی«نَــهَب» با اشاره به حمایت مالی و پشتیبانی این اثر تا مرحله تولید گفت: این اثر با پشتیبانی صد درصدی مردمی در حال تولید می‌باشد و نسبت حمایت‌های مردمی به بقیه حمایت‌ها، بسیار نسبت بالایی است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول