اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذری: پیشنهاد استقلال به نکونام را شایعه می دانم/مالک سپیدرود پایش را فراتر از ادب و بزرگتری می گذارد

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: پیشنهاد باشگاه استقلال به نکونام را شایعه می‌دانم که نمی‌خواهم به آن جواب بدهم و این مربی تا پایان لیگ بیستم در فولاد می‌ماند.

آذری: پیشنهاد استقلال به نکونام را شایعه می دانم/مالک سپیدرود پایش را فراتر از ادب و بزرگتری می گذارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید آذری درباره درخواست یک میلیاردی باشگاه سپاهان اصفهان برای صدور رضایتنامه محمد طیبی و انتقال وی به فولاد اظهار داشت: روز گذشته محمد طیبی در صفحه هواداری خود پستی را منتشر کرد مبنی بر اینکه من از باشگاه سپاهان رضایتنامه گرفتم اما فولادی‌ها به من گفتند پس از دریافت رضایتنامه‌ات از سپاهان قراردادت را با ما ثبت کن. روز گذشته حمید رجبی مربی ما با طیبی تماس گرفت و به نظرم طیبی عجله کرد.

وی افزود:‌طیبی این پست را در صفحه اصلی‌اش منتشر نکرده بود بلکه در صفحه هواداری‌اش قرار داده بود. به هر حال من سال‌ها این مسائل را رصد کرده  و سخت نیست بفهمم خود طیبی این پست را در صفحه هواداری خود گذاشته است. صحبت‌های خود طیبی از طریق فن پیج منتشر شده بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: باشگاه سپاهان هم حق دارد برای بازیکنی که روی آن سرمایه گذاری کرده و اعلام کرد دریافت حق ترانسفر حق باشگاه سپاهان است ما هم این مسائل را منعکس کردیم تا عزیزانی که از روز گذشته باشگاه فولاد را تحت فشار قرار داده‌اند می‌گفتند نمی‌خواهید طیبی را جذب کنید بگویید کار به همین سادگی نیست. باشگاه فولاد تلاش خود را برای جذب طیبی انجام داده اما سپاهان که می‌خواهد سرمایه‌اش را انتقال دهد حق دارد حق ترانسفر دریافت کند.

آذری در باره منتفی شدن بحث حضور طیبی در فولاد گفت: پستی که طیبی منتشر کرده ما را بر آن داشت به گزینه دیگری فکر کنیم. خوشبختانه مهران موسوی را جذب کرده‌ایم ، عارف آغاسی را در اختیار داریم و خوشبختانه ایوب والی رهبر بی‌ادعا و شریف ما هم به روزهای خوبش نزدیک می‌شود و  بدون ادعا و با شرافت خود را آماده می‌کند. موسی کولیبالی هم در تیم ما هست. قاعدتا اگر محمد طیبی فکری برای حضور در فولاد داشته با گذاشتن این پست منتفی شده است. 

وی در باره پیشنهاد باشگاه استقلال به جواد نکونام توضیح داد: من به این موضوع به عنوان یک شایعه نگاه کرده و جوابی هم نمی‌دهم.جواد نکونام شرافتمندانه کارش را شروع کرده و با باشگاه فولاد قرارداد دارد. اینکه وی مدنظر تیم‌های استقلال،‌تراکتور و باشگاه‌های بزرگ ایران قرار گرفته برای مجموعه باشگاه فولاد افتخار بزرگی است. اما منتظر روزی هستم که امثال جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران دعوت به همکاری شوم زیرا آنها مربیان جوانی هستند که سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران فعالیت کرده‌اند واین موضوع خبر خوشحال کننده‌ای است که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوند. 

مدیرعامل باشگاه فولاد افزود: با توجه به شرایط نامناسبی که در باشگاه استقلال وجود دارد بحث پیشنهاد به نکونام را فعلا تکذیب می‌کنم زیرا جواد با تمام قدرت در کردان کرج بالای سر تیمش است و هیچ مذاکره‌ای با ما و خود نکونام انجام نشده است. وی و دستیارانش مشغول آماده سازی فولاد برای لیگ بعدی هستند اما این شایعات همیشه وجود دارد. من هم به این شایعات جواب نداده و به آنها فکر نمی‌کنم.

آذری در باره اینکه در صحبت‌هایش از واژه فعلا استفاده می‌کند و آیا امکان دارد در آینده نکونام به استقلال منتقل شود، گفت: این فعلا یعنی نکونام تا پایان لیگ در کنار ماست.

وی درباره اظهارات کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه پنجره نقل و انتقالی فولاد غیرقانونی باز شده، گفت: امثال بیات که به ورزش می‌آیند باید حرمت خود را نگه دارند. من هر چه سعی می‌کنم حرمت واحترام بیات را به واسطه ریش سفیدش نگه دارم فایده ندارد حرمت امامزاده به متولی‌اش است. اما بیات پای خود را فراتر از ادب، اخلاق و بزرگتری می‌گذارد. وی به مفاد آئین‌نامه‌ای و نقل و انتقالات اشراف کامل ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: بر اساس حق قانونی خود وقتی وارد فصل نقل و انتقالات شده باشید قاعدتا باید پنجره نقل و انتقال بعدی‌تان را ببندند. رای محرومیت باشگاه فولاد برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش در تاریخ 15 شهریور به ما ابلاغ شد.به همین دلیل اعاده دادرسی کرده وعزیزان ما در کمیته تعیین وضعیت و کمیته مسابقات همراه با دبیر کل فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته استیناف تشکیل جلسه داده و خواسته ما را بر حق دانستند بر همین اساس پنجره نقل و انتقالاتی بعدی فولاد بسته شد.

آذری ادامه داد: باز هم از بیات می‌خواهم حرمت خودش را نگه دارد زیرا مباحثی در این پرونده است که دوست ندارم باز شود.اگر این مسائل مطرح شود برای خود بیات هم خوب نیست به عنوان کوچکتر از بیات می‌خواهم این بار حرکت کوچکترها را نگه دارد.اگر قرار باشد از حق باشگاه فولاد دفاع کنم با تمام وجود این کار را می‌کنم و این موضوع برای بیات اصلا خوب نخواهد شد.

وی درباره مذاکرات باشگاه فولاد با سعید واسعی ادامه داد: طبق هماهنگی با باشگاه پیکان و اکبر محمدی حدود یک ماه قبل مذاکراتی با واسعی انجام دادم. این موضوع مربوط به یک ماه قبل است و برای امروز نیست سعی می‌کنم در نقل و انتقالات هیاهو راه نیندازم و همیشه طبق یک استراتژی کار را پیش می‌برم. واسعی تحت قرارداد باشگاه پیکان بوده اما با وی و مدیر برنامه‌اش مذاکره کردم بهتر است هواداران فولاد بدانند باشگاه پیکان در مذاکرات ابتدایی برای صدور رضایتنامه 4 میلیارد تومان درخواست کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه گفت‌وگو با رادیو و برنامه تهران ورزشی اضافه کرد: در ادامه نامه دیگری برای کاهش این مبلغ به باشگاه پیکان ارسال کردیم طبق مراوداتی که بین شرکت‌های ایران خودرو و فولاد در سطوح بالای مدیریتی وجود دارد صحبت‌هایی درباره انتقال واسعی انجام شد ولی تا این لحظه تاکنون اتفاق خاصی با وجود جلسه مدیران عامل دو کارخانه صورت نگرفته است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول