اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درخواست روسای فدراسیون‌ها از نوبخت چه بود؟/معاون مالی وزارت ورزش: بودجه ۱۴۰۰ باید ۳ برابر شود

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور امروز در جمع روسای فدراسیون‌ها حضور داشت.

درخواست روسای فدراسیون‌ها از نوبخت چه بود؟/معاون مالی وزارت ورزش: بودجه ۱۴۰۰ باید ۳ برابر شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در نشست امروز عنوان کرد: هزینه‌ها واقعا بالاست هر کمکی شما به کمیته المپیک کنید راه دوری نمی‌رود. نگاه صالحی‌امیری ملی است. با وجود اینکه ما ۲ نهاد موازی هستیم خواهش می‌کنم به کمیته ملی المپیک کمک شود.

* طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی را از ورزش زنان ارائه کرد.

* پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گزارشی از بازی‌های المپیک توکیو ارائه کرد.

* رضا قراخانلو در گزارشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های آکادمی ملی المپیک اشاره کرد. قراخانلو از نوبخت درخواست کرد برای نوسازی تجهیزات حمایت لازم صورت بگیرد.

* علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در نشست امروز عنوان کرد: بحث کلی که باید بگویم اینکه همه مواردی که دوستان گفتند هیت، سال بعد انتخابات داریم و هر دوره چند ماه قبل و بعد تلاطمات سیاسی هست و این موضوع منابع مالی ما را دچار مشکل می‌کند. آقای نوبخت همیشه کنار ورزش بوده اما درخواست دارم این موضوع را مورد توجه قرار دهید که اگر مسابقات کسب سهمیه هم تمام شود، چون سال آینده انتخابات هست، حساسیت بالا خواهد بود و برنامه‌ها با تلنگری دچار مشکل خواهد شد.

* فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، اظهارداشت: مشکل یک کلمه است، پول. اعتبار شمشیربازی ایتالیا ۱۰ میلیون دلار است که معادل بودحه یک سال تمام فدراسیون‌های این کشور است. من کاری به تاریخچه ورزش کشور ندارم، من شرایط الان را می‌گویم کار خیلی سخت است. 

* ژاله فرامرزیان معاون مالی و منابع انسانی وزارت ورزش، گفت: سال گذشته پیشنهادات ما ۹۰۰ میلیارد بود اما حدود ۴۰۰ میلیارد تصویب سد. سال گذشته ۸۵ در صد تخصیص‌ها را جذب کردیم. با تمام ملاحظاتی که بود اما در سال ۹۸ حدود ۸۲ میلیارد برای پاداش قهرمانان در جاکارتا هزینه کردیم. 

وی افزود: خواهش می‌کنم تخصیص ۱۰۰ درصد ما را بدهید. اتفاق عجیبی افتاده، درآمد داشتیم بودجه ۱۴۰۰ حتما باید ۳ برابر باشد. ما سال گذشته ۸ درصد اعتبارات و ردیف اصلی ۱۱ درصد گرفتیم. با این وضعیت نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. امسال تنها سالی است که کسی درآمد ندارد و در نتیجه نمی‌توان مدیریت کرد.

* رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، گفت: برای دومین بار است که ما سهمیه المپیک گرفتیم اما این تیم نیازمند حمایت است. برنامه‌های ما از آذر آغاز می‌شود و اردوها را از ۲ هفته دیگر خواهیم داست. ما ۲۰ درصد بودجه را از وزارت گرفتیم و نیازمند حمایت هستیم. ما امسال در مسیر المپیک هستیم و می‌توان بر حسب نیاز بسته حمایتی هم تعریف کرد. 

وی افزود: ما سهمیه المپیک را در مسیر سختی گرفتیم. کادر فنی توانمندی داریم و مانند کشورهای صاحب نام سهمیه گرفتیم. مسئولان جهانی از من پرسیدند امکانات چگونه است که من گفتم یک سالن داریم. ما استعدادهای خوبی داریم و باید هماهنگی هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول