اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بزرگترین صندوق امانات بانکی در بوشهر افتتاح شد

بزرگترین صندوق امانات بانکی در شعبه مرکزی بانک ملی بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افتتاح شد.

بزرگترین صندوق امانات بانکی در بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بزرگترین صندوق امانات بانکی در شعبه مرکزی بانک ملی بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افتتاح شد.

مجید خورشیدی در این آیین اظهار داشت: در راستای تحقق حقوق شهروندی بانک‏های این استان احداث صندوق امانات را در اولویت کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: از زمان احداث صندوق امانات بانکی، این موضوع یکی از کمبودهای استان‎های استان بوشهر محسوب می‌‏شد که بانک ملی استان گام بزرگی در این راستا برداشته اشت.

وی بیان داشت: صندوق امانات بانکی از جمله حقوق شهروندان است چراکه آنها حق دارند از سوی حاکمیت جای امنی برای نگهداشت داشته‏‌های قمیتی آنها فراهم شود؛ در رسالت تکلیفی نیز حاکمیت موظف است تا در راستای حفاظت از دارایی‎های شهروندان گام اساسی بردارد.

خورشیدی با بیان اینکه احداث صندوق امانات بانکی گام مهمی در جهت تامین امنیت برای شهروندان است افزود: صندوق امانات بانک ملی در شعبه مرکزی در فاز نخست با یک هزار و ۲۲۲ صندوق و در ۴۷ بلوک احداث شده و قابلیت افزایش آن تا سقف سه هزار صندوق نیز وجود دارد.

گفتنی است، اندازه این صندوق‌‎ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ تعریف شده که هزینه نگهداری اشیا و اسناد در این صندوق‎ها به ترتیب یک میلیون و ۵۰۰ هزار، دو میلیون و ۲۵۰ هزار و سه میلیون ۶۰۰ هزار ریال برای هر سال است.

شهروندان برای استفاده از این صندوق‏ها باید به ترتیب ۱۲، ۱۸ و ۳۶ میلیون ریال ودیعه نزد بانک بگذارند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول