اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کاهش محسوس دما در آذربایجان‌شرقی/ هشدار به کشاورزان

مدیر روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی از کاهش محسوس دما، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان خبر داد.

کاهش محسوس دما در آذربایجان‌شرقی/ هشدار به کشاورزان

افشین ابراهیمی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: رگبار باران و رعد و برق، کاهش محسوس دما ( به‌ویژه روز سه‌شنبه)، وزش باد (گاهی تندبادهای لحظه‌ای) و در ارتفاعات بارش برف از روز یکشنبه 13 مهر تا روز سه‌شنبه 15 مهر کلیه نواحی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی از کاهش محسوس و قابل ملاحظه دما از روز یکشنبه به‌ویژه در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوا از 10 تا 15 درجه سلسیوس کاهش یابد و احتمال بروز خسارت به محصولات کشاورزی، زراعی و باغی دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود کشاورزان و دامداران مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به رگبار باران و رعد و برق متذکر شد: رگبار باران و رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر احتمال بارش برف و مه و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و اصابت صاعقه دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات اجتناب گردد.

مسوول روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: به علت وزش باد گاهی تا شدید احتمال سقوط اشیاء و تابلوهای تبلیغاتی و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول