اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جدول لیگ برتر پس از حذف شهروند اراک/ سقوط هراز، هورسان و راهیاب ملل

جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران پس از حذف تیم شهروند اراک به‌روزرسانی شد و جایگاه چند تیم تغییر کرد.

جدول لیگ برتر پس از حذف شهروند اراک/ سقوط هراز، هورسان و راهیاب ملل

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، روز جمعه تیم شهروند اراک را از لیگ برتر سال ۹۹ حذف کرد.

این اقدام به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی انجام شد که اعلام کرد این اداره کل نمی‌تواند هزینه‌های تیم شهروند را تامین و به تعهدات این تیم عمل کند، زیرا در استان برای این موضوع همکاری لازم وجود ندارد.

امروز (شنبه) تیم شهروند اراک از برنامه مسابقات حذف و جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران به‌روزرسانی شد که چند تغییر در جایگاه تیم‌ها به وجود آمد.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری ارومیه، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد و پیکان تهران یک پله صعود در جدول داشتند. از سوی دیگر، تیم‌ لبنیات هراز آمل دو پله سقوط و تیم‌های هورسان رامسر و راه‌یاب ملل کردستان نیز یک پله سقوط در جدول را تجربه کردند.

هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول