اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری دوره آموزشی و میدان تیر گردان امام علی(ع) دیشموک + تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: دوره آموزشی عملی(میدان تیر) گردان امنیتی امام علی(ع) دیشموک با هدف آشنایی و حفظ انسجام در دیشموک برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی و میدان تیر گردان  امام علی(ع) دیشموک + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، دوره آموزشی عملی(میدان تیر) گردان امنیتی امام علی(ع) دیشموک با هدف آشنایی و حفظ انسجام و ارتقاء سطح توانمندی بسیجیان، آشنایی با نحوه خشاب‌گذاری و خشاب‌برداری، از بین بردن ترس و آشنایی با تجهیزات نظامی برای بسیجیان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: میدان تیر بسیجیان  گردان امنیتی امام علی (ع)حوزه مقاومت بسیج دیشموک با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در دیشموک برگزار شد.

 کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک اظهار کرد: دوره آموزشی عملی(میدان تیر) گردان امنیتی امام علی(ع) دیشموک با هدف آشنایی و حفظ انسجام برگزار شد.

انصاری افزود: در این دوره یک روزه، بیش از 200 نفر از بسیجیان گردان امام علی(ع) با اسلحه سبک و نیمه سبک و آداب نظامی_کمین وضد کمین آشنا و در ادامه در میدان تیر شرکت کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک تصریح کرد: این دوره آموزشی و میدان تیر با هدف آشنایی بسیجیان با قوانین و مقرررات والبته آموزش های نظامی،  آمادگی و حفظ انسجام صورت پذیرفته است.

انصاری اذعان کرد: این برنامه در راستای افزایش توان رزمی، تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری، فداکاری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی برگزار شده است.

 در پایان ضمن برگزاری کلاس‌های تئوری برای بسیجیان برای آموزش مهارت در تیراندازی با در اختیار گذاشتن سلاح سازمانی و تعدادی فشنگ به بسیجیان به صورت عملی نحوه تیراندازی به انها آموزش داده شد.

انتهای پیام/82027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول