اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انفجار مخزن در شهرک رازی شهرضا یک کشته بر جای گذاشت

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه جنوب استان اصفهان گفت: بر اثر جوشکاری مخزن حاوی مواد قابل اشتعال در شهرک صنعتی رازی شهرضا، مخزن منفجر شده و کارگر جوشکار به شرکت مجاور پرتاب و فوت می‌کند.

انفجار مخزن در شهرک رازی شهرضا یک کشته بر جای گذاشت

مرتضی شفیعی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: حدود ساعت ۱۱ امروز یکی از مخازن واحدهای صنعتی واقع در فاز ۳ شهرک صنعتی رازی منفجر شد و در پی آن مخازن دیگر دچار آتش‌سوزی شدند که با حضور آتش‌نشانان شهرک عملیات اطفای حریق و خنک‌سازی مخازن انجام شد.

 

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه جنوب استان اصفهان با بیان اینکه این انفجار خسارتی به شرکت‌های مجاور وارد نکرده است، افزود: بر اثر جوشکاری مخزن حاوی مواد قابل اشتعال، مخزن منفجر شده و کارگر جوشکار به شرکت مجاور پرتاب و فوت می‌کند.  

وی با بیان اینکه این اتفاق در شرکت کارآفرین فردا رخ داد و جزئیات حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانی شهرک رازی بر سر حادثه از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول