اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی توسط آستان شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند

رئیس مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند از توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی این آستان در بین نیازمندان خبر داد.

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی توسط آستان شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند

وهاب رضایی‌مفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در راستای تداوم کمک‌های مومنانه به مردم نیازمند شهرستان نهاوند ۴۰۰ بسته معیشتی که با همکاری خیرین تهیه شده است از سوی آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) بین مردم نیازمند توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی بسته‌های تهیه شده ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که شامل برنج، روغن، مرغ و گوشت و دیگر اقلام ضروری است که متناسب با نیاز خانوارها تهیه و بسته‌بندی شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند گفت: این کمک‌ها دهمین مرحله کمک‌های مومنانه است که از ابتدای شروع کرونا با همکاری گروه‌های جهادی، خیرین و آستان مقدس صورت گرفته و بین خانواده‌هایی که شناسایی شده‌اند توزیع شده است.

وی در خصوص گروه‌هایی که در زمینه آماده‌سازی کمک مومنانه مرحله دهم مشارکت داشتند گفت: در مرحله دهم این کمک‌ها جمعی از خیرین، گروه رسانه ای جهادی عقیق ۳۱۳، گروه فرهنگی جهادی سردار سلیمانی،گروه های جهادی عمار، شهید امیدی، فاطمه الزهرا(س)، پایگاه بسیج خواهران شاهد و مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد همکاری داشته‌اند.

رضایی‌مفرد در پایان گفت: با توجه به تداوم کمک‌های مومنانه، از خیرینی که دارای نذوراتی هستند و یا قصد دارند در این امر خیر مشارکت دارند درخواست می شود آن را به دفتر آستان مقدس تحویل داده و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۳۰۸۲ واریز کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول