اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع ۷۰ میلیون تومان تجهیزات مقابله با کرونا در مراکز درمانی ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع ۷۰ میلیون تومان تجهیزات و مواد ضدعفونی‌‌کننده در مراکز درمانی ملایر خبر داد.

توزیع ۷۰ میلیون تومان تجهیزات مقابله با کرونا در مراکز درمانی ملایر

حمیدرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به توزیع ۷۰ میلیون تومان تجهیزات و مواد ضد عفونی بین مراکز درمانی ملایر طی دو هفته اخیر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با توجه به موج سوم کرونا و در راستای سلامت کادر درمان و نیاز بیماران کرونایی و در راستای نیت واقف انجام شده است.

وی از توزیع ۴ هزار ماسک پزشکی N۹۵ در بین کادر درمانی بخش سیف‌الدوله بیمارستان امام حسین(ع) ملایر طی دو هفته گذشته خبر داد و گفت: دستگاه فشارسنج، دستگاه اکسیژن‌سنج و ریکاوری نیز از محل نیت واقف به بیمارستان اهدا شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته ۵ هزار عدد ماسک سه لایه نیز بین بیمارستان‌های شهرستان توزیع شده است گفت: برای تهیه این تعداد ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تا کنون بیش از یکصد میلیون تومان برای  مواد ضدعفونی، تجهیزات و ماسک  هزینه شده است افزود: علاوه بر این بیش از 3 هزار بسته معیشتی در راستای کمک‌های مومنانه، تعداد زیادی غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و... از ابتدای شیوع کرونا در راستای نیت واقف در بین نیازمندان و مراکز درمانی توزیع شده است.

نوروزی یادآور شد: علاوه بر این اداره اوقاف با اجرای طرح مهر تحصیلی اقدام به تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کیف هر کدام به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و جمعا ۷۰۰ میلیون تومان اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مهر تحصیلی با هدف دستگیری و کمک به دانش‌آموزان نیازمند همزمان با شروع سال تحصیلی انجام و تهیه بسته‌ها نیز از محل نیت واقف مرحوم شادوران سیف‌الدوله انجام شده است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول