اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: به موجب انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد، در مدت ۳ سال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شاغل، بازنشسته و ایثارگر جهاد کشاورزی با همکاری وزارت راه و شهرسازی احداث می‌شود.

ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم امضای تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی در حوزه مسکن، عصر امروز مورخ 12 مهرماه سال جاری با حضور وزرای راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در ساختمان وزارت راه برگزار شد.

در این مراسم کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در تشریح جزئیات این تفاهم نامه، تاکید کرد: به موجب انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد، در مدت ۳ سال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شاغل، بازنشسته و ایثارگر جهاد کشاورزی با همکاری وزارت راه و شهرسازی احداث می‌شود.

*زمین یکی از عناصر اصلی ساخت مسکن است

وزیر جهاد کشاورزی ضمن اشاره به تعهدات وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی قول داده که صفر تا ۱۰۰ این پروژه را انجام دهند. ما نیز در مقابل مجری ویژه این طرح را بلافاصله تعیین کرده تا اهداف موجود در این تفاهم نامه هر چه سریعتر محقق شود.

این مقام مسئول در حاشیه این مراسم در بیان اهمیت حوزه مسکن تاکید کرد: زمین یکی از عناصر اصلی تامین مسکن است. از این رو وزارت جهاد کشاورزی اراضی مازادی که در اختیار دارد را شناسایی کرده و در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار می دهد.

*اراضی غیر قابل کشت به طرح اقدام ملی رسید

خاوازی در بیان این نکته که اراضی واگذار شده به طرح اقدام ملی مسکن قابل کشت نیستند، اظهار داشت:  اراضی وزارت راه و شهرسازی که در اختیار طرح ملی مسکن قرار گرفت، به آب دسترسی نداشته و بعضا دارای زمین شور هستند.

وزیر جهاد کشاورزی در توضیح روند شناسایی این اراضی گفت: این اراضی شناسایی شده و با مشارکت وزارت راه و شهرسازی در اختیار ایثارگران و بازنشستگان جهاد قرار می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول