اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد تومان زکات در ملایر

مدیر کمیته امداد ملایر از جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد تومان زکات در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

جمع‌آوری بیش از یک‌میلیارد تومان زکات در ملایر

 تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر طی چند سال گذشته در حوزه جمع‌آوری زکات رتبه برتر را در  استان همدان به خود اختصاص داده است اظهار کرد: زکات جمع‌ آوری شده توسط کمیته امداد انجام و در بین نیازمندان و حوزه‌های مختلف هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال نیز یک‌میلیارد و یکصد میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد افزود: این میزان زکات شامل زکات مستحبی، زکات فطریه، زکات محرومین و زکات پروژه بوده است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده در محصولات مختلف از جمله انگور، گندم، جو و... بوده است گفت: این میزان زکات بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: زکات پروژه در محل روستاهایی که زکات در همان محل جمع‌آوری شده صرف ساخت پروژه های محتلف عام‌المنفعه شده است.

کرمی‌مقدم از پیش‌بینی جمع‌آوری زکات در ملایر تا پایان امسال به حدود ۴ میلیارد تومان خبر داد و گفت: جمع‌آوری زکات با همکاری ستاد زکات و روحانیون در روستاها انجام می‌شود.

وی پرداخت زکات محصولات را باعث برکت در محصول و اموال و زدودن چهره فقر از جامعه برشمرد و اضافه کرد: کمیته امداد زکات جمع‌آوری شده را صرف امور مختلف از جمله حوزه معیشتی، درمان، کمک هزینه تحصیلی و... برای نیازمندان کرده است.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول