اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بازدید اعضای کمیسیون عمران از مناطق آسیب‌دیده از سیل استان گلستان

رئیس کمیسیون عمران مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از مناطق آسیب‌دیده استان گلستان خبر داد.

بازدید اعضای کمیسیون عمران از مناطق آسیب‌دیده از سیل استان گلستان

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز هیأت ویژه کمیسیون عمران مجلس از مناطق آسیب دیده از سیل استان گلستان بازدید کرد.

وی افزود: در جریان این بازدید، از چندین روستای استان گلستان بازدید کردیم و سعی شد آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده مورد بررسی قرار بگیرد.

رضایی کوچی با تشریح دیگر جزئیات این بازدید بیان کرد: در جریان این سفر تأکید شد که بنیاد مسکن، مصالح مورد نیاز را به صورت عمده تأمین کرده و در اختیار مردم و پروژه های بازسازی قرار دهد و در پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق آسیب دیده از سوی بانک ها تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه اعضا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتند،‌گفت: روند بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده استان گلستان آغاز شده و در شرایط کنونی بنیاد مسکن در حال آواربرداری و گودبرداری مساکن تخریب شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان، اعضای کمیسیون بر ضرورت تسریع در روند بازسازی مناطق آسیب دیده استان گلستان تأکید کردند تا قبل از شروع بارندگی و سرد شدن هوا، مساکن ساخته شده و به مردم تحویل داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول