اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حقیقت‌پور: حضور لاریجانی در انتخابات منتفی نشده است

منصور حقیقت پور، نماینده سابق مجلس و از نزدیکان علی لاریجانی گفت: لاریجانی تا الان برای حضور در انتخابات جمع‌بندی پیدا نکرده است. البته این به معنای منتفی شدن حضور نیست اما هنوز به تصمیم نرسیده است.

حقیقت‌پور: حضور لاریجانی در انتخابات منتفی نشده است

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، منصور حقیقت پور، نماینده سابق مجلس و از نزدیکان علی لاریجانی در گفتگو با روزنامه صبح نو اظهار کرد: لاریجانی تا الان برای حضور در انتخابات جمع‌بندی پیدا نکرده است. البته این به معنای منتفی شدن حضور نیست اما هنوز به تصمیم نرسیده است.

وی افزود: لاریجانی از شرایط عمومی کشور راضی نیست و تاکید دارد که شرایط باید بسیار بهتر از این باشد و کشور باید با هزینه کمتر و سود مفیدتر و موثرتر، مدیریت شود.

این نماینده پیشین مجلس ادامه داد: ایشان مشکلات کشور را به واسطه 12‌سال ریاست بر مجلس می‌شناسد و راهکار هم دارد. از طرفی ایشان کادر هم دارد. 500‌ تا 600‌ نیروی ادوار مجلس و برخی نیروها که همین الان در مجلس حضور دارند، می‌توانند موید ایشان باشند. از طرف دیگر، ایشان هم در سبد اصول‌گرایی و هم در سبد اصلاح‌طلبی، آدم و کادر دارد.

حقیقت پور در ادامه گفت: من مطمئن هستم که اگر آقای لاریجانی بیایند، یک سری جریانات استخوان‌دار اصول‌گرایی، از ایشان حمایت خواهند کرد. مثلاً حزب موتلفه یا جامعه اسلامی مهندسین یا جامعه روحانیت، با ایشان بد نیستند و حمایت هم می‌کنند.

وی در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان دو سناریو دارند؛ اول اینکه بتوانند از نیروهای خودشان بیاورند و نامزد کنند و دوم اینکه از افرادی مثل آقایان ناطق یا دکتر لاریجانی استفاده کنند. اصلاح‌طلبان البته به جمع‌بندی و تصمیم در این باره نرسیده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول