اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

سالن های سینما و تئاتر تهران تعطیل شدند/اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با اعلام تعطیلی یک هفته ای از سوی استانداری تهران به دلیل موج مجدد کرونا، متعاقبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی سالن های سینما و تئاتر به مدت یک هفته منتشر کرد.

سالن های سینما و تئاتر تهران تعطیل شدند/اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، پس از گذر از پیک اول کرونا، اسفند ماه سال گذشته که سالن های تئاتر و سینما تعطیل شدند، حال در پیک سوم شاهد این هستیم که در تهران استانداردی ابلاغی برای تعطیلی مراکز مختلف اعلام کرد که یکی از بندهای ده گانه، سینماها و تئاترها ـ بند چهارم ابلاغ استانداری تهران ـ هستند.

اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش مبنی بر این تعطیلی بدین شرح منتشر شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنوف همکار براساس نظر ستاد مقابله با کرونای تهران از محدودیت های اعمال شده در پایتخت برای مقابله با بیماری کرونا تبعیت میکند.

با توجه به تصمیم بعد از ظهر ستاد مقابله با کرونای تهران محل تجمع همچون سینماها، کتابخانه ها، سالن های نمایش ، آموزشگاه های هنری و ... تعطیل خواهد بود. 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه با توجه به اهمیت موضوع از محدودیت های اعلام شده تبعیت می کند. بنابراین تصمیم به مدت یک هفته یعنی از 12 تا 18 مهر ماه این مرکز تعطیل خواهد بود.

بیشتر سالن های نمایش امشب به دلیل تعطیلی شنبه های تئاتر اجرا نداشتند و حال از فردا به مدت یک هفته دیگر نیز تعطیل خواهند بود و این دومین باری است که سالن های تئاتر به تعطیلی کرونایی کشیده می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول