اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شادی کودکانه سارینا اسیر بیماری تشنج/برای عمل جراحی این بیمار دست به خیر شوید+فیلم

برآنیم با انتشار این فراخوان دستان یاریگر هموطنان را به سمت درمان دختر بیمار 12 ساله ساکن یکی از روستاهای کهگیلویه سوق دهیم تا بخشی از آلام و دردهای خانواده نیازمند را تسکین دهیم.

شادی کودکانه سارینا اسیر بیماری تشنج/برای عمل جراحی این بیمار دست به خیر شوید+فیلم

خبرگزاری فارس کهگیلویه/طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/ با همراهی دهیار روستای نهضت آباد راهی خانه‌ای شدیم که دختر 11 ساله در مقابل دیدگان پدر و مادری رنجور درد و رنج ناشی از بیماری تشنج را تحمل می‌کند.

فقر و نداری خانواده دستان پدر و مادر را از درمان دختر نازنین کوتاه کرده اما چشم امیدشان به مهر و محبت مردم نوعدوستی است که نگاه مهربانشان همواره یاریگر روزهای سخت نیازمندان بوده و هست.

درمان این بیمار همت والا و اراده‌ای قوی از جنس مهربانی، نوعدوستی و همدلی می‌خواهد تا سارینا به جمع دوستان و هم بازیهایش برگردد

خانواده‌اش به دلیل عدم بضاعت مالی و در شرایط بغرنج اقتصادی توان تأمین مبلغ مورد نیاز که سال گذشته قریب به 80 میلیون تومان براورد شده بود را ندارند.

سارینا ساکن اکبرآباد در مجاورت روستای نهضت‌آباد از توابع بخش مرکزی کهگیلویه پنج سالی می شود دچار بیماری تشنج بوده و برای طی مراحل درمان بارها راهی بیمارستان های تهران، شیراز، اهواز و اصفهان شده است.

پدر سارینا می‌گوید با کمک مردم تاکنون 50 تا 60 میلیون تومان برای کارهای درمانی فرزندم هزینه کردیم با این حال طی این همه مدت پزشکان به تشخیص درباره بیماری و درمان آن نرسیدند.

 

 

وی اضافه کرد: در تازه‌ترین نوار مغز تومور مغزی در بیمار شناسایی شده و به گفته پزشکان بیمارستان نمازی شیراز این تومور قابل درمان است اما تأمین هزینه مورد نیاز از عهده ما بر نمی‌آید.

این پدر که جز یارانه دریافتی درآمدی از خود ندارد، با اشاره به برآورد هزینه 80 میلیون تومانی برای عمل جراحی مغز سارینا،گفت: از خیرین درخواست دارم برای رضای خدا ما را در تأمین هزینه درمان یاری کنند.

و حالا نگاه مهربان و معصومانه‌اش در انتظار دستان پرمهری است که حتی در ناچیز به تأمین هزینه درمانش کمک کنند.

برآنیم با انتشار این فراخوان دست یاریمان را به سوی مردم نیکوکار و خیرین آخرت اندیش دراز کنیم که به یاری این خانواده نیازمند و آبرودار بشتابند با درمان فرزندشان حداقل بخشی از آلام و دردهایشان تسکین یابد.

نیکوکاران مهراندیش می‌توانند برای کمک به سارینا با شماره ۰۹۱۷۵۱۸۱۴۵۷ تماس بگیرند.

به گزاش فارس اسناد و مدارک پزشکی این بیمار موجود است و در صورت ضرورت ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول