اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فنونی‌زاده: پرسپولیس با غیرت و تعصب به فینال رسید/امیدوارم این بار قهرمان شویم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم گل محمدی با غیرت و تعصب بازی کرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

فنونی‌زاده: پرسپولیس با غیرت و تعصب به فینال رسید/امیدوارم این بار قهرمان شویم

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی در طول 90دقیقه متعادل بود و دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند و حملات زیادی روی دروازه‌ها انجام نمی‌دادند. احسان پهلوان هم با بی‌احتیاطی مرتکب خطا شد و کارت زرد دوم را گرفت هیچ لزومی نداشت این بازیکن در میانه میدان چنین خطایی مرتکب شود. 

وی افزود: بعد از 10 نفره شدن پرسپولیس بازیکنان بیش از گذشته دوندگی داشتند و در دو وقت 15 دقیقه اضافه خستگی در ساق‌های آنها مشهود بود. با این حال پرسپولیسی‌ها با غیرت و تعصب بازی کردند. هر چند در 5 دقیقه آخر مسابقه النصر عربستان هم دوست داشت بازی به پنالتی کشیده شود. چون پیروزی در ضربات پنالتی 50-50 است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: حامد لک یک پنالتی خیلی خوب را مهار کرد و سپردن آخرین پنالتی به علی شجاعی اقدام جالبی بود که یحیی گل‌محمدی انجام داد یحیی از این بازیکن شناخت خوبی داشت و آخرین پنالتی را به او داد. این موفقیت و پیروزی بزرگ پرسپولیس باعث شد که در این شرایط سخت دل مردم شاد شود. پرسپولیسی‌ها با غیرت و تعصب بازی کردند و پیروز شدند آن هم در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس را قبل از بازی محروم کرده بود.

فنونی‌زاده با اشاره به گلزنی مهدی عبدی جوان عنوان کرد: بعداز محرومیت آل‌کثیر مشخص بود که مهدی عبدی باید به جای او در خط حمله بازی کند و کادر فنی و صحبت های خوبی که با این بازیکن جوان کردند به او روحیه دادند و این بازیکن توانست با یک ضربه خیلی قشنگ دروازه النصر را باز کند. اکنون پرسپولیس دو ماه فرصت دارد تا خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. فینالی که احتمالاً باید مقابل یک تیم ژاپنی یا کره‌ای انجام شود. البته تیم‌های چینی هم شانسی برای رسیدن به فینال دارند اما مهم‌ترین مسئله این است که تا زمان فینال، لیگ برتر ما انجام شده و پرسپولیس با انجام بازی در لیگ برتر به هماهنگی ایده‌آل خواهد رسید و امیدوارم این مرتبه پرسپولیس به قهرمان آسیا شود. من این موفقیت بزرگ را به همه پرسپولیسی‌ها و مردم فوتبال دوست ایران تبریک می‌‌گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول