اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ملی‌پوش تیراندازی: مسائل بین فدراسیون و سرمربی تیم را نمی‌دانم

تیرانداز اصفهانی تیم ملی گفت: در جریان دقیق مسائل بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی نیستم اما امیدوارم خانم هاشمی در تیم ملی بماند.

ملی‌پوش تیراندازی: مسائل بین فدراسیون و سرمربی تیم را نمی‌دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقه تیراندازی با تفنگ و تپانچه برای نخستین‌بار به صورت آنلاین بین ۳ کشور ایران، سنگاپور و تایلند و ۳۸ تفنگدار در دو بخش آقایان و بانوان ۱۱ مهر ماه برگزار شد.

حسین باقری در همین خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مسابقه آنلاین تیراندازی بین ایران، سنگاپور و تایلند بود، تصویر تیراندازان در هر سه کشور مشخص بود و فرمان تیراندازی از سنگاپور داده می‌شد.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی افزود: خانم هاشمی، سرمربی تیم ملی هماهنگی‌ها را انجام داده بود و این مسابقه با همت وی برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این رقابت یک بخش مقدماتی و یک بخش فینال داشت، در تیراندازی با تفنگ و در بخش مقدماتی در بین آقایان بالاترین نمره را داشتم، در فینال اما مقام سوم را به دست آوردم.

باقری در مورد حواشی ایجاد شده برای سرمربی تیم ملی گفت: در جریان دقیق اتفاقات رخ داده بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی نیستم اما امیدوار هستم خانم هاشمی برگردد زیرا تنها فردی است که می‌تواند به تیم تیراندازی با تفنگ کمک کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول