اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم همدان

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان از خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم همدان خبر داد.

خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم همدان

 عباس صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم با اشاره به خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم همدان اظهار کرد: از تمام ادارات و نهادهای دولتی تقاضا داریم به کمک این قرارگاه بروند تا بهتر و باکیفیت‌تر به مردم خدمات ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ادارات نباید به صورت جزیره‌ای کار کنند گفت: قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) از سال ۹۶ توسط معاونت اجتماعی سپاه ایجاد شده و در این مدت سعی داشته بیشتر در حاشیه و مناطق کم‌برخوردار شهر خدماتی به مردم ارائه دهد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان افزود: این قرارگاه بخش‌هایی از شهر که دارای محرومیت زیادی هستند را شناسایی می‌کند و یک هفته توسط پایگاه بسیج و مسجد محل به مردمان منطقه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از این اقدام اعضای گروه در منطقه حاضر شده و در زمینه‌های مختلف ارائه خدمت می‌کنند ادامه داد: در این قرارگاه مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، آسیب‌های اجتماعی، مشاوره حقوقی و مشاوره پزشکی به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

صفایی تصریح کرد: اسامی افرادی که به ما مراجعه می‌کنند یادداشت می‌شود که برای حل مشکل آنها سعی می‌کنیم همراهی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: در ایام کرونا نیز قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) خدمات‌رسانی خوبی ارائه کرده که از جمله آن می‌توان به ضدعفونی معابر، تولید ماسک، کمک‌های مومنان،ه پخت غذا و توزیع آن در بین نیازمندان، اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند، ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست و...اشاره کرد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول