اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پویش «نذر فرهنگی» در گرمسار راه‌اندازی شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خواستار راه‌اندازی پویش «نذر فرهنگی» در این شهرستان شد.

پویش «نذر فرهنگی» در گرمسار راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، نعمت‌الله قنبری‌نیکدل صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار اظهار کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی نیازمند تأمین منابع مالی است و با توجه به شرایط کنونی کشور نمی‌توانیم روی بودجه دستگاه‌های دولتی حساب کنیم؛ چراکه اغلب دستگاه‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند.

وی افزود: با توجه به این شرایط، استفاده از ظرفیت خیران و کمک‌های مردمی باید مورد توجه قرار گیرد و راه‌اندازی پویش نذر فرهنگی یکی از راه‌های تأمین منابع مالی لازم برای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: چهار جلسه قبلی شورای فرهنگ عمومی نیز پیرامون مسأله حجاب و عفاف برگزار شده بود و این نشانگر اهمیت مسأله حجاب و عفاف در سطح جامعه است.

قنبری‌نیکدل ادامه داد: برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی یکی از مهم‌ترین مصوبات جلسه قبلی بود که با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا برپایی این نمایشگاه میسر نیست و تلاش خواهیم کرد تا در اولین فرصت ممکن نسبت به برپایی این نمایشگاه اقدام کنیم.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول