اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تمامی رویدادهای تکواندو آسیایی 2020 به تعویق افتاد

با اعلام رسمی اتحادیه تکواندو آسیا، تمامی مسابقاتی که قرار بود در سال 2020 برگزار شود، به تعویق افتاد.

تمامی رویدادهای تکواندو آسیایی 2020 به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طبق رای گیری که از اعضای اتحادیه تکواندو آسیا صورت گرفته، تمامی مسابقاتی که قرار بود در سال 2020 برگزار شود، به تعویق افتاد.

با اعلام رسمی از سوی "کی سوک لی" رییس اتحادیه تکواندو آسیا با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی)، کسب سهمیه المپیک توکیو، چهارمین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا، دهمین دوره جام باشگاه های آسیا و سومین دوره آزاد آسیایی به تعویق افتاد و در سال 2021 برگزار خواهد شد.

در جلسه شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا که 30 تیرماه برگزار شد، ایران موفق شد جواز میزبانی پنجمین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2)، چهارمین دوره رقابت‌های آزاد آسیایی (G1) و یازدهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا (G1) در سال 2021 را بدست آورد.

ایران در سال 2019 نیز میزبانی سه رویداد جام ریاست فدراسیون جهانی، جام باشگاه‌های آسیا و جام فجر را برعهده داشت و در سال 2020 نیز قرار بود سومین مسابقات آزاد آسیایی (G1) و دهمین دوره رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا (G1) را میزبانی کند که با شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول